-
1.
Writer : نجفی زاده، نادره السادات ؛ میرزایی، علی اکبر ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»تابستان 1397، سال سیزدهم - شماره 39 Ranking C (Azad University (18 page(s) - From 37 to 54 )
Keywords:تصویر ذهنیکیفیت خدماتکیفیترضایت مشتریارزش ادراک شدهنیات رفتاریکیفیت محیط فیزیکیqualityPhysical qualityPerceived valuemental imageService Quality
-
2.
Corresponding Author : مدنی، امیرمحسن ؛ Writer : باقری نظام آباد، لیلا ؛ جمالی، جواد ؛
Journal:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»زمستان 1400-شماره 4 Ranking C (Azad University (22 page(s) - From 83 to 104 )
Keywords:خلاقیتکیفیت خدماتسبک طراحیهتل پنج ستارهDesign StyleFive-Star HotelService QualityCreativity
-
3.
Corresponding Author : ولی، مجید ؛ Writer : صابونچی، رضا ؛ احمدی، سیروس ؛
Journal:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»بهار 1400 - شماره 12 Ranking C (Azad University (11 page(s) - From 75 to 85 )
Keywords:کیفیتخدماترضایتمشتریحمایت سازمانیمدیریتدانشcustomer satisfactionKnowledge managementService QualityOrganizational support
-
4.
Writer : صفرپور، علیرضا ؛ غفاری، رحمان ؛ احمدی، مسعود ؛
Journal:تحقیقات مدیریت آموزشی»پاییز 1400- شماره 49 Ranking C (Azad University (26 page(s) - From 69 to 94 )
Keywords:نوآوریشهرداریکیفیت خدماتنوآوری باز خدماتیservice open innovationInnovationService QualityMunicipality
-
5.
Corresponding Author : نیک بخش، رضا ؛ Writer : نظری، ناصر ؛
Journal:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»زمستان 1400 - شماره 15 Ranking C (Azad University (15 page(s) - From 45 to 59 )
Keywords:ارزش درک شدهدسترسی به خدماتدرک کیفیت خدماترضایتوفاداریSatisfactionService QualityLoyaltyPerceived value