امینی لاری، منصور/ 9 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 4 |
میان رشته ای 2 |
علوم اجتماعی 1 |
اقتصاد 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 9 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ملی 2 |
ب 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : بهارلو، زهرا ؛ امینی لاری، منصور ؛ قاسم زاده، عباس ؛ فرمانی، عباس ؛
مجله:پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت»زمستان 1401 - شماره 2 (11 صفحه - از 35 تا 45 )
کلیدواژه ها:کسبوکار در شبکه اجتماعیارزشگذاری مشتریﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮی
-
2.
نویسنده : چهادوری، لیلا ؛ نویسنده مسئول : امینی لاری، منصور ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»بهمن و اسفند 1400، دوره دوم - شماره 6 (10 صفحه - از 197 تا 206 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشبهره وری و عملکرد سازمانیغنای اطلاعاتارتباطات غیررسمی و اجتماعیفناوری اطلاعاتاجتماعی
-
3.
نویسنده : جمالی، اسماعیل ؛ امینی لاری، منصور ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک ، ملی (6 صفحه - از 86 تا 91 )
کلیدواژه ها:تصویر برندتمایل به ادامه رابطه مشتری با سازمان
-
4.
نویسنده : جمالی، اسماعیل ؛ امینی لاری، منصور ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک ، ملی (6 صفحه - از 80 تا 85 )
کلیدواژه ها:قیمت ادراک شده تمایل به ادامه رابطه مشتری با سازمان
-
5.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ بغزیان، البرت ؛ امینی لاری، منصور ؛ قهرمانی، عبدالرضا ؛
مجله:جهانی رسانه»بهار و تابستان 1397 - شماره 25 ، ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 22 تا 42 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکبازارسازیرسانه بر خط
-
6.
نویسنده : بی تعب، رامین ؛ امینی لاری، منصور ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»تابستان 1395، دوره دوم - شماره 2/1 (12 صفحه - از 78 تا 89 )
کلیدواژه ها:مدیریت زنجیره تامین سبزهمکاری های زیست محیطیعملکرد پایدارمحیطزیستمحیطیرگرسیون
-
7.
نویسنده : کمالیان، امین رضا ؛ امینی لاری، منصور ؛ معزی، حامد ؛
مجله:میثاق مدیران»خرداد 1389 - شماره 52 (9 صفحه - از 51 تا 59 )
کلیدواژه ها:سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریانرضایت مشتریان از سیستماطلاعاتمدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریمشتریرضایت مشتریسیستمرضایت مشتریانکیفیت اطلاعات
-
8.
نویسنده : کمالیان، امین رضا ؛ امینی لاری، منصور ؛ معزی، حامد ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز و زمستان 1388 - شماره 22 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 25 تا 32 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریرضایت مشتریانکیفیت اطلاعاتهمبستگیسیستم مدیریت ارتباط با مشتریسیستم
-
9.
نویسنده : جاویدان، رضا ؛ امینی لاری، منصور ؛ جنتی، سعید ؛
مجله:ره آورد نور»زمستان 1384 - شماره 13 (7 صفحه - از 25 تا 31 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعات و ارتباطاتاطلاعاتجامعه اطلاعاتیدیجیتالیجنگ