کلیدواژه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری / (21 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : باقریان کاسگری، باقر ؛ کمالی کلوچانی، ابوذر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»مهر 1402، دوره چهارم - شماره 3 (12 صفحه - از 100 تا 111 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیقشمارتباط با مشتریانشرکت های ساخت و سازمدیریت ارتباط با مشتریمشتریانسیستم مدیریت ارتباط با مشتری
-
2.
نویسنده : حمدی، سید حامد ؛ نعامی، عبدالله ؛ نوروزی مبارکه، علی ؛ نویسنده مسئول : سرداری، احمد ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1402 - شماره 8 (15 صفحه - از 5 تا 19 )
کلیدواژه ها:سیستمهای اجتماعیکاربران حرفهایتکنولوژی وب 20مدیریت ارتباط با مشتریکاربراناجتماعیسیستم مدیریت ارتباط با مشتری
-
3.
نویسنده : عشورزاده، زکیه ؛ پورصفر سادات محله، مهران ؛ رهبری فتیده، رقیه ؛ نویسنده مسئول : نیکپیما چاقی، رقیه ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1401 - شماره 12 (12 صفحه - از 26 تا 37 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیمدیریت ارتباط با مشتریاثربخشی سازمانیاطلاعاتسازمانیسیستم مدیریت ارتباط با مشتریCRM
-
4.
نویسنده : سعادت قلی پور آذر، رضا ؛ قهرمانی، مسعود ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (23 صفحه - از 1981 تا 2003 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریعملکرد سازمانیسیستم مدیریت ارتباط با مشتری
-
5.
نویسنده : سروری لاله، هما ؛ قره بیگلو، حسین ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 4 (20 صفحه - از 329 تا 348 )
کلیدواژه ها:گردشگریسیستم مدیریت ارتباط با مشتریاستراتژی های بازاریابی دیجیتالبازاریابی دیجتیالمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشـتریCRMاطلاعات
-
6.
نویسنده مسئول : بابازاده، رضا ؛ نویسنده : میرزایی، زهرا ؛ نمازیان، علی ؛ رحیمی اقدم، صمد ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت: سیستم ها و راهبردها»زمستان 1400، سال دوم - شماره 4 (14 صفحه - از 45 تا 58 )
کلیدواژه ها:گردشگری کشاورزیمدلسازی معادلات ساختاریمدیریت ارتباط با مشتریتوسعه گردشگری کشاورزیارتبـاط بـا مشـتریبـامشتریانسیستم مدیریت ارتباط با مشتری
-
7.
نویسنده : جاوید، محمدرضا ؛ قاسمی، بهروز ؛ نویسنده مسئول : نعمتی زاده، سینا ؛
مجله:اقتصاد و مدیریت شهری»بهار 1400 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 19 تا 36 )
کلیدواژه ها:بانک شهرسیستم مدیریت ارتباط با مشتریبازاریابی دیجتیالاستراتژیهای بازاریابی دیجیتالرویکرد گراندد تئوری
-
8.
نویسنده : کیانی منش، کامران ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ طبیبی، سید جمال الدین ؛
مجله:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»پاییز 1399، سال دوازدهم - شماره 4 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 7 تا 24 )
کلیدواژه ها:سازمانسیستم مدیریت ارتباط با مشتریمراکز رسانه ایاثربخشی ارتباطمخاطب یا مشتری
-
9.
نویسنده : نایب اصل، سید رامین ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1399، دوره سوم - شماره 25 (13 صفحه - از 33 تا 45 )
کلیدواژه ها:فرآیند تحلیل سلسله مراتبیمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)سود آوریبهبود وضعیت مالیمدیریت ارتباط با مشتریمشتریانشاخصسیستم مدیریت ارتباط با مشتری
-
10.
نویسنده مسئول : محمدشفیعی، مجید ؛ نویسنده : سیفی، محسن ؛ یزدی، اعظم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 129 تا 146 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیسودآوریوفاداریکسب و کارهای کوچک و متوسطمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکاطلاعاتسیستم مدیریت ارتباط با مشتریفناوری اطلاعاتفناوریمشتریانمدیریت دانش
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (5 مقاله)
- ب (2 مقاله)