کلیدواژه مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : سعیدا اردکانی، سعید ؛ دهقانی قهنویه، عادله ؛ ادیب زاده، مرضیه ؛
مجله:مطالعات کتابداری و علم اطلاعات»بهار 1397 - شماره 23 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 114 تا 135 )
کلیدواژه ها:"مدیریت دانش""مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری ""پاسخگویی""تعهد کاری""کارایی"
-
2.
نویسنده : صالحی، علیرضا ؛ بازایی، قاسمعلی ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1395 - شماره 31 (53 صفحه - از 75 تا 127 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردAHPکارت امتیازی متوازنTOPSISمدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری
-
3.
نویسنده : حسن زاده، مهرداد ؛ سیدرضوی، لیلا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1393 - شماره 24 (22 صفحه - از 49 تا 70 )
کلیدواژه ها:بیمهﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیمدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری
-
4.
نویسنده : کمالیان، امین رضا ؛ امینی لاری، منصور ؛ معزی، حامد ؛
مجله:میثاق مدیران»خرداد 1389 - شماره 52 (9 صفحه - از 51 تا 59 )
کلیدواژه ها:سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریانرضایت مشتریان از سیستماطلاعاتمدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریمشتریرضایت مشتریسیستمرضایت مشتریانکیفیت اطلاعات
-
5.
نویسنده : موسوی، فریبرز ؛ رضاییان، صدیقه ؛
مجله:مدیریت فردا»بهار و تابستان 1385 - شماره 13 و 14 ISC (22 صفحه - از 105 تا 126 )
کلیدواژه ها:QFDاستراتژی بهبود کیفیتgapsکانوگردشگریمشتریاطلاعاتمدیریت ارتباط با مشتریفناوری اطلاعاتالکترونیکیمدیریتمدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریبازاریابیتوریسم