موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 73 |
میان رشته ای 7 |
علوم اجتماعی 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 54 |
فارسی 27 |
česky, čeština 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-ترویجی 19 |
علمی-پژوهشی 15 |
الف 11 |
ب 5 |
-
11.
نویسنده : Mahmoodarabi، Mahsa ؛ Siyyari، Masood ؛ نویسنده مسئول : Maftoon، Parviz ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2021, Volume 10 - Number1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 201 تا 236 )
کلیدواژه ها:Teacher identityELT teacher professional identityELT teacher professional identity instrumentELT teacher professional identity model
-
12.
نویسنده مسئول : Ahmadian، Mehrshad ؛ نویسنده : Maftoon، Parviz ؛ Birjandi، Parviz ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Spring 2021, Volume 8 - Number 2 رتبه الف/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:reflective teachingTeacher Educationpostmethod pedagogyteacher diary
-
13.
نویسنده : Maftoon، Parviz ؛ Rezaie، Ghafour ؛ Arianfar، Afrooz ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Winter and Spring 2021 - Number 29 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (25 صفحه - از 121 تا 145 )
کلیدواژه ها:RecastModalitygrammar achievementcognitive perspective to language learningecological perspective to language learning
-
14.
نویسنده مسئول : Soleimani، Mohammad Mehdi ؛ نویسنده : Birjandi، Parviz ؛ Maftoon، Parviz ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2021, Volume 15 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 313 تا 344 )
کلیدواژه ها:interlanguage pragmaticsForm-Focused Instruction
-
15.
نویسنده : Arianfar، Afrooz ؛ Maftoon، Parviz ؛ Rezaie، Ghafour ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2021, Volume 13 - Issue 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 19 تا 37 )
کلیدواژه ها:noticingrecastscognitive language learningecology of language learning
-
16.
نویسنده : Khazaee، Hossein ؛ Birjandi، Parviz ؛ Rezaie Golandouz، Ghafour ؛ نویسنده مسئول : Maftoon، Parviz ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Summer 2020, Volume 10 - Number 3 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (18 صفحه - از 17 تا 34 )
کلیدواژه ها:Genrecorpuslearner corpusLearner languageMeta-discourse markers (MDMs)
-
17.
نویسنده : Ahmadian، Mehrshad ؛ Birjandi، Parviz ؛ نویسنده مسئول : Maftoon، Parviz ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Summer and Autumn 2020 - Number 26 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 230 تا 253 )
کلیدواژه ها:ELTTeacher Educationpostmethod pedagogyFreirean pedagogyreflective action
-
18.
نویسنده : Sadeghi، Somayeh ؛ Yazdani Moghaddam، Massood ؛ نویسنده مسئول : Maftoon، Parviz ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2020, Volume 23 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 83 تا 108 )
کلیدواژه ها:Attentionnote-takingRelative ClauseAccessibility Hierarchy HypothesisMediating factor
-
19.
نویسنده مسئول : Birjandi، Parviz ؛ نویسنده : Bagheri، Mohammad Bagher ؛ Maftoon، Parviz ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Summer and Autumn 2019 - Number 24 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 17 تا 40 )
کلیدواژه ها:critical thinkingcognitive skillsMental Dispositions
-
20.
نویسنده : Khadem Hashemi، Mastaneh ؛ Maftoon، Ph.D Parviz ؛
مجله:رشد آموزش زبان»پاییز 1398 - شماره 128 (8 صفحه - از 49 تا 56 )
کلیدواژه ها:ارزیابی کتاباهدافویژن 1Vision 1ObjectivesTextbook Evaluation