موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 33 |
حوزه سلامت 3 |
علوم سیاسی 2 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 2 |
اخلاق 1 |
اقتصاد 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 43 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 21 |
ب 9 |
د 5 |
الف 3 |
بین المللی 1 |
-
1.
شناسایی ارتباط میان سبک شناختی تصمیمگیری و رفتارکاری نوآورانه
نویسنده : هاشمی، امین ؛ بنیادی نائینی، علی ؛ دلیری، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : جاسبی، عبدالله ؛
مجله : پژوهش نامه مدیریت تحول » پاییز و زمستان 1401 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 4 تا 41 )
کلیدواژه ها: نوآوری سبک شناختی سبک تصمیم گیری رفتار کاری نوآورانه
-
2.
تبیین الگوی تصمیمگیری مصرفکننده مبتنی بر علوم شناختی و رفتاری با بهره گیری از روش فراترکیب
نویسنده : سلسبیل، مهسا ؛ بنیادی نائینی، علی ؛ نویسنده مسئول : رفیعی آتانی، عطاءا ؛
مجله : پژوهش های نوین در تصمیم گیری » تابستان 1401 - شماره 26 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 88 تا 109 )
کلیدواژه ها: علوم رفتاری رفتار مصرفکننده علوم شناختی فراترکیب مصرفکننده اطلاعات تصمیمگیری تصمیمگیری مصرفکننده پژوهش کد اجتماعی
-
3.
مطالعه و تبیین تاثیر سبک شناختی یادگیری بر رفتار نوآورانه کارکنان سازمان مورد مطالعه: صنعت فناوری اطلاعات
نویسنده : هاشمی، امین ؛ بنیادی نائینی، علی ؛ دلیری، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : جاسبی، عبدالله ؛
مجله : اندیشه مدیریت راهبردی » بهار 1401 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (44 صفحه - از 159 تا 202 )
کلیدواژه ها: سبک یادگیری نوآوری سازمانی نوآوری سبک شناختی رفتارکاری نوآورانه سنجه LSI
-
4.
مطالعه آلتمتریک بروندادهای علمی پژوهشگران ایرانی در حوزه ویروس کرونا
نویسنده مسئول : بنیادی نائینی، علی ؛ نویسنده : مقیسه، زهره ؛
مجله : پژوهش نامه علم سنجی » بهار و تابستان 1401 - شماره 15 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 239 تا 254 )
کلیدواژه ها: ایران علمسنجی شبکه اجتماعی آلتمتریک ویروس کرونا
-
5.
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر انتقال و توسعه فناوری فضایی در ایران
نویسنده مسئول : محمدعلیها، محمدرضا ؛ نویسنده : شاه ابراهیمی، سیدشهابالدین ؛ بنیادی نايینی، علی ؛
مجله : مدیریت نوآوری » تابستان 1400 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها: انتقال فناوری فضا توسعه فناوری فناوری فضایی
-
6.
حضور بروندادهای پژوهشی حوزۀ بازاریابی عصبی در رسانههای اجتماعی: مطالعۀ آلتمتریک
نویسنده مسئول : بنیادی نائینی، علی ؛ نویسنده : مقیسه، زهره ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » بهار 1400 - شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 27 تا 44 )
کلیدواژه ها: علمسنجی رسانههای اجتماعی بازاریابی عصبی آلتمتریک بروندادهای پژوهشی
-
7.
ارائۀ مدل اینترنت انرژی برای مدیریت بهینۀ انرژی با رویکرد ساختاری-تفسیری
نویسنده : تقوی، میر حمید ؛ اخوان، پیمان ؛ احمدی، روح اله ؛ بنیادی نايینی، علی ؛
مجله : پردازش و مدیریت اطلاعات » تابستان 1400 - شماره 104 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 1049 تا 1080 )
کلیدواژه ها: پایداری اینترنت اشیا شبکه هوشمند مدلسازی ساختاری-تفسیری اینترنت انرژی
-
8.
ارتباطات پیوند انسانی: راهکار نوآورانه فناوری برای تداوم و توسعه فعالیت کسب و کارها با حفظ فاصله ی اجتماعی در پاندمی کرونا
نویسنده : فیروزی اوجاق، افشین ؛ نویسنده مسئول : بنیادی نائینی، علی ؛
مجله : مدیریت کسب و کارهای بین المللی » تابستان 1399 - شماره 10 (ویژه نامه کرونا و کسب و کار) (21 صفحه - از 73 تا 93 )
کلیدواژه ها: مدل کسب و کار نوآوری فناوری ارتباط پیوند انسانی خط مشی سلامت
-
9.
عوامل موثر بر تمایل به پرداخت مصرف کنندگان برای خودروهای برقی در کشور
نویسنده : اله مرادی، الهام ؛ بنیادی نائینی، علی ؛ ملکی، علی ؛ نویسنده مسئول : میرزا محمدی، سعید ؛
مجله : پژوهش های سیاست گذاری و برنامه ریزی انرژی » بهار 1399 - شماره 18 ISC (33 صفحه - از 195 تا 227 )
کلیدواژه ها: شبیه سازی خودروی برقی مدل عامل بنیان روش تجربه انتخاب قیمت گذاری رفتاری بـه مصرفکنندگان قیمت تمایل به پرداخت بـا
-
10.
بررسی تاثیر موسیقی بر احساس لذت مشتریان خانم در بازایابی عصبی
نویسنده مسئول : بنیادی نائینی، علی ؛ نویسنده : ادیب کیا، حدیث ؛
مجله : تحقیقات بازاریابی نوین » زمستان 1398 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 137 تا 150 )
کلیدواژه ها: موسیقی بازاریابی عصبی احساس لذت امواج مغزی.