موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 5 |
روانشناسی 1 |
میان رشته ای 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 8 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 6 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛ نویسنده : شجاع، علی ؛ فتحی، هانیه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 109 تا 128 )
کلیدواژه ها:بیانصافی قیمتی ادراکشدهخیانت ادراکشدهفریب ادراکشدهنظام قیمتگذاری پویاتنفر از برندقیمتادراکقیمتگذاری پویاتنفر
-
2.
نویسنده مسئول : صادق وزیری، فراز ؛ نویسنده : شجاع، علی ؛ زراوندی، حامد ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 55 تا 74 )
کلیدواژه ها:تحریم برندتخلفات اخلاقی برنداحساس تنفر درک شدهاحساس خیانت درک شدهتولید محتوا توسط کاربرتنفرمصرفکنندهپژوهشتحریماحساس
-
3.
نویسنده : زندهدل نوبری، بابک ؛ عزیزی، غلامرضا ؛ شجاع، علی ؛ ضرغامی، زهرا ؛
مجله:گنجینه اسناد»زمستان 1400 - شماره 124 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 157 تا 183 )
کلیدواژه ها:تحلیل موضوعیآرشیو ملّیسیستم اندازهگیری عملکردشاخص اندازهگیری عملکردشاخص کلیدی عملکرد (KPI)
-
4.
نویسنده : صادق وزیری، فراز ؛ اصانلو، بهاره ؛ سیمرغ، مصطفی ؛ نویسنده مسئول : شجاع، علی ؛
مجله:چشم انداز برنامه درسی و آموزش»بهار 1400 - شماره 1 (17 صفحه - از 21 تا 37 )
کلیدواژه ها:شخصیت برنددانش برندحیثیت برندهویتیابی دانشجو با برند دانشگاهجهتگیریهای فرهنگی(جمعگرایی فردگرایی)هویتدانشهویتیابیدانشجویانجمعگراییدانشـگاهدانشگاهحیثیتفردگراییپژوهش
-
5.
نویسنده : شجاع، علی ؛ صادق وزیری، فراز ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، الهام ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره دوازدهم ، شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 3 تا 23 )
کلیدواژه ها:تحلیل تمتنفر از برندفریبکاری آمیخته بازاریابیتبلیغهای دهانبهدهان منفیتنفرکدهاپژوهشمصرفکنندگانمصاحبهBrandبـه
-
6.
نویسنده : شجاع، علی ؛ صادقوزیری، فراز ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1397 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 165 تا 180 )
کلیدواژه ها:کاهشاجتناب از برندانتقام از برندتجربة منفی گذشتهتنفر از برندتوقف حمایت و ناسازگاری نمادی
-
7.
نویسنده : نوروزی، حسین ؛ طیب زاده، مهدی ؛ شجاع، علی ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 104 تا 119 )
کلیدواژه ها:بازاریابی تجربیتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیقصد خرید مصرفکننده
-
8.
نویسنده : مهداد، علی ؛ دهقان، الهام ؛ گل پرور، محسن ؛ شجاع، علی ؛
مجله:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»تابستان 1391 - شماره 48 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 71 تا 80 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیاعتماد سازمانیسلامت روانشناختی محیط کارشرکت پالایش گازسرخون و قشم