مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه بورس 2 |
نشریه مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
نشریه مدیریت برند 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
نشریه مدیریت اسلامی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 6 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 2 |
-
1.
نویسنده : رحیمی مقدم، محمد ؛ نوری پور، امیرحسین ؛
مجله:بورس»اردیبهشت 1397 - شماره 154 (3 صفحه - از 85 تا 87 )
-
2.
نویسنده : نوری پور، امیرحسین ؛ رحیمی مقدم، محمد ؛
مجله:بورس»فروردین 1397 - شماره 153 (10 صفحه - از 50 تا 59 )
-
3.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛ شریعتی، فاطمه ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1393 - شماره 1 ISC (30 صفحه - از 127 تا 156 )
کلیدواژه ها:قصد خریدبرند ملیعوامل مربوط به برندعناصر آمیخته بازاریابی
-
4.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1393 ، سال چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 73 تا 92 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریقصد خریداعتماد به برندنگرش به گواهی حلالموادغذایی حلالمواد غذایی حلالمصرفکنندگان
-
5.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛ شریعتی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1392، دوره اول - شماره 1 ISC (17 صفحه - از 33 تا 49 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریحلالقصد خرید
-
6.
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛
مجله:مدیریت اسلامی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 87 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 127 تا 150 )
کلیدواژه ها:نگرش به گواهی حلالبرند حلال در مواد غذاییارزش ویژه برند در مواد غذاییکیفیت در عرضه محصولاتمواد غذایی حلالمحصولاتارزش ویژهمشتریتداعیبازار