مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار 3 |
نشریه مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی 1 |
نشریه دراسات فی العلوم الانسانیه 1 |
نشریه مطالعات روابط بین الملل 1 |
نشریه رهیافتی نو در مدیریت آموزشی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
اقتصاد 4 |
علوم تربیتی 1 |
علوم سیاسی 1 |
میان رشته ای 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 2 |
-
1.
نویسنده : منتظری، زهراسادات ؛ نعامی، عبدا ؛ فاطمی، عادل ؛ نویسنده مسئول : آقاموسی، رضا ؛
مجله:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»فروردین و اردیبهشت 1402 - شماره 59 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (21 صفحه - از 23 تا 43 )
کلیدواژه ها:رویکرد ترکیبیطراحی الگوبرندسازی آموزشیآموزشگاه های فنی وحرفه ای
-
2.
نویسنده : محمودی، صمد ؛ نعامی، عبدالله ؛ نصراله نیا، محمد ؛ نویسنده مسئول : آقا موسی، رضا ؛
مجله:دراسات فی العلوم الانسانیه»ربیع 1443، السنة 28 - العدد 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:رهبریمدیریت ارتباط با مشتریرهبری کارآفرینانهرهبری نابالقیادة الریادیةالقیادة الرشیقةادارة التواصل مع العملاء.
-
3.
نویسنده : عزیززاده، نادره ؛ آزاد، ناصر ؛ نویسنده مسئول : آقاموسی، رضا ؛
مجله:مطالعات روابط بین الملل»تابستان 1400 - شماره 54 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (30 صفحه - از 91 تا 120 )
کلیدواژه ها:عوامل استراتژیکروش دیمتل فازیتجارت گاز ایرانتعاملات منطقهایرشد پویاگازاستراتژیصادرات گازگاز طبیعیانرژیماتریس
-
4.
نویسنده مسئول : آقاموسی، رضا ؛ نویسنده : ازاد، ناصر ؛ عزیززاده، نادره ؛
مجله:مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی»بهار 1400 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 257 تا 275 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابیرشد پویاسهم بازار ایرانتجارت منطقهای گازرویکرد آمیخته
-
5.
نویسنده : رفعتی، جواد ؛ ولیجانی، منصوره ؛ آقاموسی، رضا ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»تابستان 1393 - شماره 7 (18 صفحه - از 67 تا 84 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتنگرش جویانهلذت جویانهنگرش فایده باورترجیح مشتریصنعت رستوران
-
6.
نویسنده : رفعتی، جواد ؛ آقاموسی، رضا ؛ زند حبیبی، کیمیا ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»بهار 1393 - شماره 6 (17 صفحه - از 29 تا 45 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتبلیغات شفاهیاعتماد مشتریتعهد مشتریصنعت رستوران غذای فوری
-
7.
نویسنده : رفعتی، جواد ؛ آقاموسی، رضا ؛ نعامی، عبدالله ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»زمستان 1391 - شماره 4 (12 صفحه - از 11 تا 22 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتبلیغات شفاهیاعتماد مشتریدرگیری ذهنیفرآورده های لبنیتعهد مشتری