موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 6 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
الف 3 |
ب 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : Bagheri Nevisi، Reza ؛ نویسنده : Khademian، Jalal ؛ Amirian، Seyed Mohammad Reza ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter 2022 - Number 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 57 تا 74 )
کلیدواژه ها:students' perceptionsCo-Teaching InstructionMixed-Methods ApproachL2 Writing Ability
-
2.
نویسنده : Akbari، Fatemeh ؛ Zareian، Gholamreza ؛ نویسنده مسئول : Amirian، Seyed Mohammad Reza ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Summer 2021-Volume 8, Nuber 3 رتبه الف/ISC (20 صفحه - از 73 تا 92 )
کلیدواژه ها:Dynamic Assessment (DA)phrasal verbsconcept-based instructionSchema for Complete Orienting Basis of Action (SCOBA)
-
3.
نویسنده مسئول : Amirian، Seyed Mohammad Reza ؛ نویسنده : Amirian، Seyedeh, Khadijeh ؛ Masjedi، Hadi ؛
مجله:Applied Research on English Language»January 2021، Volume 10 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 33 تا 50 )
کلیدواژه ها:emotional intelligenceSelf-efficacyPersonality traitsRisk Factorsteacher burnout
-
4.
نویسنده : Ghaniabadi، Saeed ؛ Ghelichi، Mahla ؛ Amirian، Seyed Mohammadreza ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Winter and Spring 2021 - Number 29 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 170 تا 193 )
کلیدواژه ها:EFL learnersVideoviewing comprehensionaural vocabulary sizepicture vocabulary size
-
5.
نویسنده : Zangoei، Ali ؛ Zareian، Gholamreza ؛ Adel، Seyyed Mohammad Reza ؛ Amirian، Seyed Mohammad Reza ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Autumn 2019, Volume6 - Number 4 رتبه الف/ISC (27 صفحه - از 139 تا 165 )
کلیدواژه ها:interlanguage pragmaticscomputerized dynamic assessmentlearning potential scorepragmatics assessmentInterventionist approach
-
6.
نویسنده : Mallahi، Omid ؛ Amirian، Seyed Mohammad Reza ؛ Seyed، Gholam Reza Zareian ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2016, Volume 19 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (41 صفحه - از 99 تا 139 )
کلیدواژه ها:individual differencesWriting competenceComposing processMixed-methods researchEFLResearchMixed Methods ApproachHakim Sabzevari University