Winter 2022 - Number 30 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : Ali Salimi، Esmaeel ؛ نویسنده : Saaedi Asl، Mahmoud ؛ Saeedi، Zari ؛
(20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:EmpowermentSelf-efficacyTraditional in-service classE-learning in-service classInnovation and creativity
-
نویسنده مسئول : Ahmadi Safa، Mohammad ؛ نویسنده : Jafari، Moneer ؛
(18 صفحه - از 21 تا 38 )
کلیدواژه ها:EFL learnersspeech actsInterlanguage pragmatic competencethanking
-
نویسنده : Ajideh، Parviz ؛ Yaghoubi-Notash، Massoud ؛ Babaee Bormanaki، Hamid Reza ؛
(18 صفحه - از 39 تا 56 )
کلیدواژه ها:Differential Item FunctioningRasch analysisNative languageIranian Undergraduate University Entrance Special English Exam (IUUESEE)
-
نویسنده مسئول : Bagheri Nevisi، Reza ؛ نویسنده : Khademian، Jalal ؛ Amirian، Seyed Mohammad Reza ؛
(18 صفحه - از 57 تا 74 )
کلیدواژه ها:students' perceptionsCo-Teaching InstructionMixed-Methods ApproachL2 Writing Ability
-
نویسنده : Eslami، Mostafa ؛ نویسنده مسئول : Bahrami، Akram ؛
(16 صفحه - از 75 تا 90 )
کلیدواژه ها:TOEFL iBTreading comprehension skillsedmodoasynchronous online discussion forum (ODF)blended teaching and learning
-
نویسنده مسئول : Estaji، Masoomeh ؛ نویسنده : Mirzaei Shojakhanlou، Meisam ؛
(24 صفحه - از 91 تا 114 )
کلیدواژه ها:FeedbackIRFclassroom discourseResponseinitiationteacher student interaction
-
نویسنده مسئول : Gheitasi، Mojtaba ؛ نویسنده : Aliakbari، Mohammad ؛
(22 صفحه - از 115 تا 136 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersTeacher EducationIranian Contextidentity development
-
نویسنده : Mashhadi، Jamshid ؛
(12 صفحه - از 137 تا 148 )
کلیدواژه ها:Autonomycollaborative learningOnline Learningflipped classroomFace-to-Face
-
نویسنده : Mehrad Sadr، Maryam ؛ Shahnazari Dorcheh، MohammadTaghi ؛ نویسنده مسئول : Hesabi، Akbar ؛
(16 صفحه - از 149 تا 164 )
کلیدواژه ها:cognitive linguisticscognitive loadphrasal verbsradial categories
-
نویسنده : Mirzaeian، Vahid Reza ؛ نویسنده مسئول : Oskoui، Katayoun ؛
(15 صفحه - از 165 تا 179 )
کلیدواژه ها:English as a foreign languageMachine TranslationLearner use and perceptionIranian academic context
-
نویسنده مسئول : Negahi، Mohammadreza ؛ نویسنده : G. Shooshtari، Zohreh ؛ Vahdat، Sedigheh ؛
(14 صفحه - از 180 تا 193 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnerswriting accuracydirectindirect unfocused written corrective feedbackDirect/indirect unfocused written corrective feedback
-
نویسنده : Yazdankhah، Jalil ؛ Yousefi، Mohammad Hossein ؛ Asadollahfam، Hassan ؛ نویسنده مسئول : Behin، Bahram ؛
(15 صفحه - از 194 تا 208 )
کلیدواژه ها:critical thinkingProfessional developmentteacher educatorstransformative learning
-
نویسنده : Norouzi، Nargess ؛ Amiryousefi، Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Amirian، Zahra ؛
(21 صفحه - از 209 تا 229 )
کلیدواژه ها:Intercultural CommunicationCross-culturalIntercultural Communicative Competenceinternational university studentsstudy abroad
-
نویسنده مسئول : Norouzi، Mohammad Hossein ؛ نویسنده : Hassanpour، Seyyedeh Shirin ؛
(15 صفحه - از 230 تا 244 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL Teachersclassroom managementTeachers’ personality type
-
نویسنده مسئول : Parsaiyan، Seyyedeh Fahimeh ؛ نویسنده : Jalilian، Mansoureh ؛ Karimi Alavijeh، Khadijeh ؛
(19 صفحه - از 245 تا 263 )
کلیدواژه ها:General EnglishEFL learnersLiteracyVisual Literacyvision competencies
-
نویسنده : Pourjafarian، Najmeh ؛ نویسنده مسئول : Sahragard، Rahman ؛
(18 صفحه - از 264 تا 281 )
کلیدواژه ها:EFLTeacher EducationProfessional developmentstudent teachersReflective WritingResponsive Mediation
-
نویسنده : Raeisi، Mohammad Akbar ؛ Beikian، Ali ؛ Yarahmadzehi، Nahid ؛ نویسنده مسئول : Ganji، Mansoor ؛
(18 صفحه - از 282 تا 299 )
کلیدواژه ها:Needs AnalysisEnglish for Specific Purposes (ESP)Maritime EnglishPorts and Maritime Organization of Iran (PMO)
-
Can Working Memory Be Trained through Learning an Additional Language? the effects of TPR versus PPP
نویسنده : Ranjbar، Maryam ؛ Shahnazari Dorcheh، Mohammad Taghi ؛ نویسنده مسئول : Dabaghi Varnosfadrani، Azizollah ؛
(16 صفحه - از 300 تا 315 )
کلیدواژه ها:working memory (WM)presentation-practice-production (PPP)total physical response (TPR)WM componentsWM training
-
نویسنده مسئول : Saidi، Mavadat ؛ نویسنده : Arefian، Mohammad Hossein ؛
(17 صفحه - از 316 تا 332 )
کلیدواژه ها:English Language TeachingAssessment literacyHard DisciplinesSoft disciplines
-
نویسنده مسئول : Soudmand Afshar، Hassan ؛ نویسنده : Donyaie، Shadi ؛
(18 صفحه - از 333 تا 350 )
کلیدواژه ها:EAPInhibitorsFacilitatorsEAP teachers and studentscritical EAP
-
نویسنده مسئول : Mashhadi، Amir ؛ نویسنده : Al Suraifi، Abbas ؛ Kadhum Fahad، Ahmed ؛
(15 صفحه - از 351 تا 365 )
کلیدواژه ها:PreferencesHigher educationmobile learningEFL learnersreadinesscovid-19