مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی 1 |
نشریه راهبردهای بازرگانی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
الف 1 |
-
1.
نویسنده : صفرنیا، حسن ؛ فارسی زاده، حسین ؛ همتی، امین ؛ نویسنده مسئول : دهقانی سلطانی، مهدی ؛
مجله:مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی»تابستان 1396 - شماره 23 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 73 تا 93 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریکیفیت خدماتاعتماد مشتریجذب و نگهداری مشتریان نمونه
-
2.
نویسنده مسئول : برادران، مهدی ؛ نویسنده : عباسی، عباس ؛ صفرنیا، حسن ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»تابستان 1390 - شماره 17 ISC (16 صفحه - از 467 تا 482 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریارزش ادراک شدهکیفیت خدمات ادراک شدهتصویر مشتریتعهدو اعتماد