پاییز 1399 - شماره 50
-
نویسنده : بهاری، زهرا ؛ عبداللهی، محمدحسین ؛ نویسنده مسئول : کیامنش، علیرضا ؛
(14 صفحه - از 7 تا 20 )
کلیدواژه ها:برنامهریزیخودتنظیمیکارکردهای اجراییالگوی MIMICآموزشبرازش مدلپژوهشدانشآموزانمدلآزمایش
-
نویسنده : شمس نژاد، لیلا ؛ لیوارجانی، شعله ؛ نویسنده مسئول : حسینی نسب، سید داود ؛
(15 صفحه - از 21 تا 35 )
کلیدواژه ها:اضطراب امتحانانگیزه پیشرفتخودناتوانسازیاهمالکاری تحصیلیدانشجویانناتوانسازیاهمالکاریپرسشنامهپژوهش
-
نویسنده : سهرابی، زهرا ؛ لطفی عظیمی، افسانه ؛ نویسنده مسئول : درتاج، فریبرز ؛
(19 صفحه - از 37 تا 55 )
کلیدواژه ها:خودکارآمدی تصوریبهزیستی روانشناختیخود دلگرم سازیآموزشآدلردلگرم سازیبهزیستی روانیدانشآموزان
-
نویسنده : ملک نیا، آرزو ؛ ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ؛ نویسنده مسئول : هاشمیان، کیانوش ؛
(22 صفحه - از 57 تا 78 )
کلیدواژه ها:خودپندارهقلدریجو عاطفی مدرسهکیفیت ارتباط والد-فرزندکیفیت رابطه والددانشآموزان
-
نویسنده : طاهری، امین ؛ امیر فخرایی، آزیتا ؛ آتش افروز، عسکر ؛ نویسنده مسئول : نعامی، عبدالزهرا ؛
(18 صفحه - از 79 تا 96 )
کلیدواژه ها:بهزیستی تحصیلیاشتیاق تحصیلیتوانمندی منشپرسشنامهدانشآموزانپژوهشبرازش
-
نویسنده : موسوی امیری، سیده طیبه ؛ آراسته، حمیدرضا ؛ عبدالهی، بیژن ؛ نویسنده مسئول : نوه ابراهیم، عبدالرحیم ؛
(30 صفحه - از 97 تا 126 )
کلیدواژه ها:دانشگاهراهبردبین المللی شدنکارکردهای سه گانه دانشگاهراهبردهایآموزش عالیپژوهشنظام آموزش عالی
-
نویسنده مسئول : طوفانی نژاد، احسان ؛ نویسنده : فردانش، هاشم ؛
(16 صفحه - از 127 تا 142 )
کلیدواژه ها:آموزش عالیطراحی آموزشیآموزش فناوری اطلاعاترویکرد عملگرانظریه حداقلیدانشجویانآزمونآزمایشپژوهش
-
نویسنده : پورحسن، ریحانه ؛ روشن، سید علیقلی ؛ یعقوبی، نور محمد ؛ دهقانی، مسعود ؛ نویسنده مسئول : سالارزهی، حبیب الله ؛
(20 صفحه - از 143 تا 162 )
کلیدواژه ها:آموزش عالیحکمرانی خوبرویکرد فراترکیبپژوهش
-
نویسنده : شعبانی زنگنه، فاطمه ؛ صفری، محمود ؛ نویسنده مسئول : حسینی، سید رسول ؛
(27 صفحه - از 163 تا 189 )
کلیدواژه ها:آموزش عالیطراحیارزیابی کیفیتکارآفرینی دانشگاهیکارآفرینیدانشگاهپژوهشدانشگاه کارآفرینآموزش
-
نویسنده : حسینی ایرج، سیدجلال الدین ؛ جاجرمی، محمود ؛ نویسنده مسئول : مهدیان، حسین ؛
(14 صفحه - از 191 تا 204 )
کلیدواژه ها:خودکارآمدی اجتماعیاحساس تعلق به مدرسهنیازهای بنیادین روان شناختیدانشآموزانروابط