Sammer 2021 - Number 36 رتبه B (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده مسئول : Reswari، Cinthia ؛ نویسنده : Rukmini، Dwi ؛ I.R. Agustien، Helena ؛ Sutopo، Djoko ؛
(10 صفحه - از 11 تا 20 )
کلیدواژه ها:کتب زبان انگلیسینشانه شناسی اجتماع یهنرستان فنی حرفه ا یvocational schoolSocial SemioticEnglish coursebookprofessionals’ perception
-
نویسنده : Abbasi، Samira ؛ Chalak، Azizeh ؛ Heidari Tabrizi، Hossein ؛
(17 صفحه - از 21 تا 37 )
کلیدواژه ها:مودلمهارت صحبت کردنراهبردهای اجتماعی و عاطفیآموزش بر خط راهکار محورmoodleSocial and affective strategiesstrategy instructionSpeaking abilityOnline Learning
-
نویسنده : Ashraafi، Neda ؛ Talebinejad، Mohammadreza ؛ Shahrokhi، Mohsen ؛
(12 صفحه - از 39 تا 50 )
کلیدواژه ها:مـدل چنـد لایـه ایتدریس مبتنی بر تفکرتفکر هسته ایهدایت تفکرCore ReflectionOnion Modellanguage teacher developmentreflective teachingsupervisionsupervisor
-
نویسنده : Pourmadnia، Delaram ؛ Rahmanpanah، Hossein ؛ Rostami Abusaeedi، Ali Asghar ؛ نویسنده مسئول : Mohseni، Ahmad ؛
(11 صفحه - از 51 تا 61 )
کلیدواژه ها:مهارت نگارشکارکردهای زبانینگارش بیانینگارش ارجاعیآموزش کار محورlanguage functionsTask-based Instructionexpressive writingreferential writingWriting Skill
-
نویسنده : Ahmadpour، Leila ؛ Kuhi، Davud ؛ نویسنده مسئول : Asadollahfam، Hassan ؛
(13 صفحه - از 63 تا 75 )
کلیدواژه ها:نگرشتمایل به گروه ناپذیریزبان آموزان سطح متوسطزبان آموزان سطح پیشرفتهattitudeEFL learnersFree Riding tendencyintermediate learnersupper intermediate learners
-
نویسنده : Azizi، Maral ؛ Bagheri، Mohammadsadegh ؛ نویسنده مسئول : Rassaei، Ehsan ؛
(14 صفحه - از 77 تا 90 )
کلیدواژه ها:یادگیری در همه جاپیشرفت کلاسیفراگیران زبانمعادلات ساختار یL2 learnersUbiquitous learningclassroom achievement
-
نویسنده : Kashefizadeh، Shokooh ؛ Ameri، Alireza ؛ نویسنده مسئول : Rahmanpanah، Hossein ؛
(13 صفحه - از 91 تا 103 )
کلیدواژه ها:یادگیری واژگانیادگیری ترکیبیآموزش از راه دوروش همزمانvocabulary learningDistance Learningblended learningsynchronous approach
-
نویسنده : Piroozan، Afsoon ؛ Namazi، Sholeh ؛ نویسنده مسئول : Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛
(10 صفحه - از 105 تا 114 )
کلیدواژه ها:کودکان دبستانیاستدلال انتزاعییادگیری زبان انگلیسیمزایای شناختیprimary school childrenCognitive AdvantagesRasoning AbilityEnglish language learning
-
نویسنده : Nejabat، Ameneh ؛ Tajadini، Massoud ؛ Fatehi Rad، Neda ؛
(11 صفحه - از 115 تا 125 )
کلیدواژه ها:خودباوریروش کل گرایانهمهارت های شنیداری و گفتاریSelf-efficacyOral Skillsholistic teachinglistening-speaking activities
-
نویسنده : Koohafkan، Mania ؛ Ahmadi، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Azizmalayeri، Faramarz ؛
(7 صفحه - از 127 تا 133 )
کلیدواژه ها:خواندن مشارکتی ( گروهی )جلسات خواندنزبان آموزان جوان ایرانیEFL learnersWord RecognitionCollaborative Readingreading sessions
-
نویسنده : Sarkhosh، Hamid ؛ Sameri، Maryam ؛ Hasani، Mohammad ؛
(10 صفحه - از 135 تا 144 )
کلیدواژه ها:پیشرفت تحصیلیوضعیت اقتصادی اجتماعیمشارکت والدینحمایت آزادانه والدینparents' involvementperceived parental autonomy supportAcademic AchievementSocio-economic status
-
نویسنده : Mehdipoor، Samaneh ؛ Tabatabaei، Omid ؛ Salehi، Hadi ؛ نویسنده مسئول : Vahid Dastjerdi، Hossein ؛
(7 صفحه - از 145 تا 151 )
کلیدواژه ها:گفتمانآموزش انتقادیاستعاره مفهومیتحلیل انتقادی استعارهCritical metaphor analysisCritical PedagogyConceptual metaphorDiscourse
-
نویسنده : Abbasnezhad، Shabnam ؛ Seifouri، Zohreh ؛ نویسنده مسئول : Hadidi، Nasrin ؛
(10 صفحه - از 153 تا 162 )
کلیدواژه ها:یادگیری اجتماعیاصطلاحات مبهمرویکرد زبان شناسی شناختیAmbiguous idiomscognitive linguistic approachsocializing learning
-
نویسنده : Azabdaftari، Behrouz ؛
(9 صفحه - از 163 تا 171 )
کلیدواژه ها:زبانزبان شناسییادگیری زباندانش انســانیhuman knowledgeLinguisticslanguagelanguage learning