موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 9 |
علوم تربیتی 3 |
میان رشته ای 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 14 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 6 |
الف 5 |
-
1.
مدل معادلات ساختاری تفاوتهای فردی، متغییرهای زبانی، و اجتماعی در پیش بینی روانی، دقت، پیچیدگی، و تلفظ صحبت کردن جوانان ایرانی مهاجر در کانادا
نویسنده : امیرسلیمانی، نجمه ؛ جعفری گهر، منوچهر ؛ فرنیا، مریم ؛ نویسنده مسئول : دیوسر، هدی ؛
مجله : پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی » بهار 1402، دوره سیزدهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 80 تا 92 )
کلیدواژه ها: دقت پیچیدگی مدت زمان اقامت سن ورود انواع ورودی فعالیت های زبان روانی
-
2.
نقش حمایت فراشناختی در افزایش پیچیدگی، صحت و روانی مهارتهای شفاهی در زبان انگلیسی
نویسنده مسئول : جعفری گهر، منوچهر ؛
مجله : پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی » بهار 1400 - شماره 32 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 93 تا 103 )
-
3.
عوامل بازدارندۀ اعمال بازخورد بر متون دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشتۀ آموزش زبان انگلیسی در سطوح پیشرفته
نویسنده : هومان فرد، محمد حامد ؛ جلیلی فر، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : جعفری گهر، منوچهر ؛
مجله : زبان پژوهی » زمستان 1399 - شماره 37 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 219 تا 246 )
کلیدواژه ها: نگارش دانشگاهی بازخورد نگارش به زبان دوم اعمال بازخورد بازخورد استاد راهنما
-
4.
نقش پیچیدگی تکلیف، شرایط انجام تکلیف و خودنظمجویی فراگیران زبان در مهارت نوشتن
نویسنده : روحی، افسر ؛ نعمت تبریزی، امیررضا ؛ جعفری گهر، منوچهر ؛ همتی، فاطمه ؛
مجله : جستارهای زبانی » مرداد و شهریور 1397 - شماره 45 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 227 تا 249 )
کلیدواژه ها: تکلیف پیچیدگی نوشتار خودنظمجویی
-
5.
آموزش استراتژی های مورد نیاز آزمون سرنوشت ساز به دانش آموزان دبیرستانی
نویسنده : تکلو، فاطمه ؛ وحدانی، فریدون ؛ جعفری گهر، منوچهر ؛ نعمت تبریزی، امیررضا ؛
مجله : زبان پژوهی » زمستان 1396 - شماره 25 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 7 تا 24 )
کلیدواژه ها: استراتژی های مورد نیاز آزمون آزمون زبان انگلیسی آزمون چندگزینه ای
-
6.
فرا تحليل بررسی تاثير آموزش به كمك رايانه بر يادگيری واژگان زبان انگليسی
نویسنده : شریفی، مریم ؛ جعفری گهر، منوچهر ؛
مجله : نوآوری های آموزشی » زمستان 1395 - شماره 60 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 75 تا 98 )
کلیدواژه ها: آموزش واژگان رايانه فراتحليل يادگيری زبان انگليسي
-
7.
ارزیابی فردی تاثیر بازخورد اصلاحی بازسازی و وادارسازی بر خطاهای گفتاری ساختار، واژگان و تلفظ
نویسنده : روحی، افسر ؛ جعفری گهر، منوچهر ؛ عبدوی، نسیم ؛
مجله : جستارهای زبانی » ویژه نامه ی آذر و دی 1395 - شماره 34 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 255 تا 282 )
کلیدواژه ها: بازخورد اصلاحی بازخورد بازسازی بازخورد وادارسازی حوزههای زبانی آزمون فردی زبانآموزان تلفظ بازسازی آزمون واژگان
-
8.
تاثیر آموزش مقابلهای باز ترکیب عبارتها بر صحت دستوری: از منظر فرضیه ی تعلیمپذیری
نویسنده : جعفری گهر، منوچهر ؛ روحی، افسر ؛ قلیچی، مجید ؛
مجله : مطالعات زبان و ترجمه » زمستان 1395 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 77 تا 98 )
کلیدواژه ها: صحت دستوری آموزش بازترکیب عبارتها نظریه ی پردازشپذیری فرضیه ی تعلیمپذیری فراگیری مراحل دستوری آموزش مقابلهای آموزش زبان مقابلهای آمـوزش زبانآموزان دستوری پژوهش مرحلۀ فراگیری مرحلـۀ
-
9.
مقايسه تاثير دو نوع برنامه ريزي بر عملكرد نوشتاري زبان آموزان ايراني از حيث رواني، دقت و پيچيدگي نوشتار
نویسنده : کارگذاری، حمیدرضا ؛ سلیمانی، حسن ؛ جعفری گهر، منوچهر ؛ همتی، فاطمه ؛
مجله : مطالعات زبان و ترجمه » زمستان 1394 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 117 تا 132 )
کلیدواژه ها: دقت برنامه ریزی پیچیدگی روانی برنامه نوشتاری زبـان سـطح زبـانی
-
10.
ارزیابی برنامههای درسی رشته ی آموزش زبان انگلیسی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بر مبنای طبقهبندی بازنگری شده ی بلوم
نویسنده : دیوسر، هدی ؛ جعفری گهر، منوچهر ؛
مجله : پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی » بهار 1393 - شماره 32 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 73 تا 99 )
کلیدواژه ها: تفکر انتقادی برنامة درسی آموزش زبان انگلیسی بعد شناختی بعد دانش آموزش زبان انگلیسیبرنامة درسی کارشناسی ارزیابی آموزش دانش دانش فراشناختی برنامههای درسی