کلیدواژه استراتژی بهبود کیفیت / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : نادر پور، محسن ؛
مجله:مدیریت فردا»بهار و تابستان 1385 - شماره 13 و 14 ISC (8 صفحه - از 15 تا 22 )
کلیدواژه ها:استراتژی بهبود کیفیتQFD,gaps کانومشتریمدل کانومشتریانQFDسلولخدماتالزاماتسازمانرقبا
-
2.
نویسنده : موسوی، فریبرز ؛ رضاییان، صدیقه ؛
مجله:مدیریت فردا»بهار و تابستان 1385 - شماره 13 و 14 ISC (22 صفحه - از 105 تا 126 )
کلیدواژه ها:QFDاستراتژی بهبود کیفیتgapsکانوگردشگریمشتریاطلاعاتمدیریت ارتباط با مشتریفناوری اطلاعاتالکترونیکیمدیریتمدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریبازاریابیتوریسم