کلیدواژه آمیخته ترویج / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
ارتباط بین اخلاق حرفه ای و آمیخته بازاریابی ترویج خدمات ورزشی در مدیران باشگاههای خصوصی استان کردستان
نویسنده مسئول : ویسی، کورش ؛ نویسنده : ایزدی، شنو ؛
مجله : مطالعات بازاریابی ورزشی » تابستان 1400 - شماره 6 (22 صفحه - از 74 تا 95 )
کلیدواژه ها: اخلاق حرفه ای بازاریابی ورزشی آمیخته ترویج باشگاه های خصوصی
-
2.
رتبه بندی عوامل آمیخته ترویج در شرکت های تولید کننده پوشاک ورزشی ایران
نویسنده : حاجی نژاد، حسین ؛ خواجه نژاد، پریسا ؛ معین فرد، محمدرضا ؛ بنسبردی، علی ؛
مجله : کار و جامعه » شهریور 1397 - شماره 220 (8 صفحه - از 69 تا 76 )
کلیدواژه ها: آمیخته ترویج پوشاک ورزشی شرک تهای ایرانی
-
3.
ارائه مدل ریاضی جهت انتخاب کانال روابط عمومی بر مبنای مدل آیدا در بخش تولیدی صنعت ورزش
نویسنده : محمدی، سردار ؛ اسمعیلی، نرگس ؛
مجله : علوم ورزش » بهار 1395-شماره 21 (22 صفحه - از 115 تا 136 )
کلیدواژه ها: روابط عمومی آمیخته ترویج روش تحلیل سلسله مراتبی(AHP) ایجاد علاقه مدل (ایجاد اگاهی تمایل و سوق دادن به خرید)AIDA
-
4.
وضعیت به کارگیری استراتژیهای آمیختۀ ترویج در بخش تولیدی صنعت ورزش
نویسنده : امینی روشن، زهرا ؛ شریفیان، اسماعیل ؛ نورایی، طهمورث ؛
مجله : مطالعات مدیریت ورزشی » بهمن و اسفند 1392- شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (14 صفحه - از 97 تا 110 )
کلیدواژه ها: صنعت ورزش آمیخته ترویج بخش تولید
-
5.
اولویت بندی رسانه های تبلیغاتی بر مبنای مدل AIDA با روش AHP در بخش تولیدی صنعت ورزش
نویسنده : سردار محمدی ؛ اسماعیلی، نرگس ؛
مجله : مطالعات مدیریت ورزشی » پاییز 1391 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 77 تا 92 )
کلیدواژه ها: تبلیغات مدل AIDA آمیخته ترویج روش تحلیل سلسله مراتبی(AHP)
-
6.
اولویت بندی ابزارهای ترویج در بخش تولیدی صنعت ورزش بر مبنای مدل AIDA
نویسنده : محمدی، سردار ؛ اسمعیلی، نرگس ؛ صالحی، نسیم ؛
مجله : علوم ورزش » بهار 1391 - شماره 9 (20 صفحه - از 95 تا 114 )
کلیدواژه ها: صنعت ورزش اولویت بندی مدل AIDA آمیخته ترویج
-
7.
بررسی و انتخاب آمیخته ی ترویج مناسب لیگ برتر فوتبال کشور با استفاده از روش AHP
نویسنده : اسماعیلی، نرگس ؛ خبیری، محمد ؛ مهرگان، محمدرضا ؛ محمدی، سردار ؛ جورابچی، صفورا ؛
مجله : مطالعات مدیریت ورزشی » زمستان 1390 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (12 صفحه - از 137 تا 148 )
کلیدواژه ها: بازاریابی ورزشی روش تحلیل سلسله مراتبی لیگ برتر فوتبال آمیختة ترویج
-
8.
رتبه بندی ابزارهای روابط عمومی بر مبنای مدل AIDA در بخش تولیدی صنعت ورزش با روش AHP
نویسنده : گودرزی، محمود ؛ اسمعیلی، نرگس ؛
مجله : پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی » تابستان 1390 - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها: آﻣﯿﺨﺘﻪ ﺗﺮوﯾﺞ رواﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ روش ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺳﻠﺴﻠﻪ ﻣﺮاﺗﺒﯽ) (AHPﻣﺪل AIDA