بهار 1391 - شماره 86 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم)
-
برنامه ریزی استراتژیک در سازمان های رسانه ای ایران (مطالعه ی موردی، روزنامه ی همشهری)
نویسنده : فرهنگی، علی اکبر ؛ محکی، علی اصغر ؛ دانایی، ابوالفضل ؛
(24 صفحه - از 5 تا 28 )
کلیدواژه ها: مدیریت استراتژیک سازمانهای رسانهای کارت امتیازی متوازن روزنامهی همشهری دیماتل فازی مثلثی
-
ارائه الگوی مطلوب تدوین سیاست های رسانه ای
نویسنده : خاشعی، وحید ؛
(38 صفحه - از 29 تا 66 )
کلیدواژه ها: موضوعات استراتژیک سیاستگذاری رسانهای الگوی سیاستگذاری
-
جایگاه مخاطب در سیاست گذاری خبری
نویسنده : مجیدی، حسن ؛ قنبری، راحله ؛
(26 صفحه - از 67 تا 92 )
کلیدواژه ها: رسانهخبری سیاستگذاری خبری مدرسان ارتباطات مخاطب
-
توسعه ی سواد رسانه ای، مهم ترین راهبرد مخاطب محور پیش روی سازمان های فرهنگی و رسانه ای کشور
نویسنده : بیچرانلو، عبدالله ؛
(16 صفحه - از 93 تا 108 )
کلیدواژه ها: رسانه مخاطب سازمانهای رسانهای سواد رسانهای
-
تأثیر مدیریت دانش بر اثربخشی اقتصادی سازمان های رسانه ای
نویسنده : وردی نژاد، فریدون ؛ قربانی زاده، وجه الله ؛ هاشمی، زهراسادات ؛
(22 صفحه - از 109 تا 130 )
کلیدواژه ها: مدیریت دانش سازمانهای رسانهای ارزیابی دانش اهداف دانشی اثربخشی اقتصادی
-
تبیین عوامل مؤثر بر فرایند سیاست گذاری رسانه ای در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
نویسنده : روشن دل اربطانی، طاهر ؛ لبافی، سمیه ؛
(18 صفحه - از 131 تا 148 )
کلیدواژه ها: رسانه سیاستگذاری رسانهای مخاطب سیاستگذاری
-
چگونگی مدیریت بحران به وسیله رسانه و عوامل مؤثر بر کارکرد آن
نویسنده : نصر اللهی، اکبر ؛
(16 صفحه - از 149 تا 164 )
کلیدواژه ها: کارکرد بحران استراتژی رویکرد مطبوعات تلویزیون رادیو مدیریت خبر جهتگیری
-
چالش های مدیریت تلویزیون در عرصه ی تبلیغات رسانه ای، بررسی تحولات ناشی از ورود رسانه های نوین بر بازار آگهی های تلویزیونی
نویسنده : خواجه ئیان، داتیس ؛
(22 صفحه - از 165 تا 186 )
کلیدواژه ها: مدیریت رسانه صدا و سیما صنعت تبلیغات اقتصاد رسانه آگهیهای تلویزیونی
-
برون سپاری حلقه ی مفقوده در سازمان های مطبوعاتی ایران
نویسنده : نوری مرادآبادی، یونس ؛ ساعی، منصور ؛ خواجه صالحی، زهره ؛
(14 صفحه - از 187 تا 200 )
کلیدواژه ها: برونسپاری مدیریت رسانه اقتصاد رسانه سازمانهای مطبوعاتی
-
طراحی مدل مفهومی ارزیابی عملکرد مطبوعات کشور
نویسنده : جعفری، نادر ؛ اصلی پور، حسین ؛
(24 صفحه - از 201 تا 224 )
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد مطبوعات مدل مفهومی ارزیابی مطبوعات