کلیدواژه باشگاه ورزشی / (53 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- 31.
-
32.
نویسنده : قبادی یگانه، اکرم ؛ زردشتیان، شیرین ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1397 - شماره 47 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 167 تا 184 )
کلیدواژه ها:انتظاراتباشگاه ورزشیخوشنامیصاحبنفعان خارجی
-
33.
نویسنده : جعفری، سلمان ؛ اکبری، بهرام ؛ محمد علیزاد رفیع، ثنا ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»پاییز 1396 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 15 تا 26 )
کلیدواژه ها:اینترنتآمیخته بازاریابیباشگاه ورزشیشرکتهای حمایتکننده مالی
-
34.
نویسنده : خداپرست سرشکه، سیاوش ؛ بخشعلی پور، وحید ؛
مجله:مطالعات تربیت بدنی و علوم ورزشی»پاییز 1396، دوره دوم - شماره 3 (13 صفحه - از 98 تا 110 )
کلیدواژه ها:خصوصیکیفیت خدماترضایتمندیباشگاه ورزشی
-
35.
نویسنده : نظری، رسول ؛ قوامی، فاطمه ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1396 - شماره 21 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 73 تا 84 )
کلیدواژه ها:استراتژی اتحاد برندجایگاه استراتژیک برندسپاهاناعتبار برندباشگاه ورزشی
-
36.
نویسنده مسئول : فلاح، زین العابدین ؛ نویسنده : کمی، فریبا ؛
مجله:علوم ورزش»بهار 1396- شماره 25 رتبه C (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 100 تا 113 )
کلیدواژه ها:مربیاخلاق حرفهایورزشکاروفاداریباشگاه ورزشی
-
37.
نویسنده : فسنقری، الهام ؛ گودرزی، محمود ؛ سجادی، سید نصرالله ؛ دهقان قهفرخی، امین ؛
مجله:مدیریت ورزشی»بهار 1396 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتباشگاه ورزشیرضایتمندی مشتری
-
38.
نویسنده : بیدرام، رسول ؛ صفاری، بابک ؛ داروور، دیانا ؛
مجله:اقتصاد شهری»بهار و تابستان 1396 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (14 صفحه - از 37 تا 50 )
کلیدواژه ها:روش ارزشگذاری مشروطتمایل به پرداختباشگاه ورزشی
-
39.
نویسنده مسئول : فسنقری، الهام ؛ نویسنده : گودرزی، محمود ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»بهار 1396 - شماره 29 رتبه د (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 21 تا 34 )
کلیدواژه ها:ارزیابیکیفیت خدماتباشگاه ورزشیرضایتمندی مشتریابعاد سروکوال
-
40.
نویسنده : محرم زاده، مهرداد ؛ خدامرادپور، مژگان ؛ کاشف، سیدمحمد ؛
مجله:مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1395 - شماره 35 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 941 تا 956 )
کلیدواژه ها:مسئولیتپذیری اجتماعیوفاداری نگرشیوفاداری رفتاریباشگاه ورزشیتجربه مشتری