مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات مدیریت گردشگری 2 |
نشریه مطالعات اجتماعی گردشگری 1 |
نشریه پژوهش های راهبردی سیاست 1 |
نشریه برنامه ریزی و توسعه گردشگری 1 |
نشریه مدیریت بهره وری 1 |
نشریه خانواده و پژوهش 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم اجتماعی 3 |
علوم سیاسی 1 |
روانشناسی 1 |
مدیریت 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 7 |
-
1.
نویسنده : آراسته، ابوالفضل ؛ صلاح، مهدی ؛ هاشمی باغی، زینب ؛ نویسنده مسئول : کهرازه، یاسر ؛
مجله:پژوهش های راهبردی سیاست»بهار 1402 - شماره 44 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 272 تا 304 )
کلیدواژه ها:امنیت پایداراستان سیستان و بلوچستاناتباع بیگانهممنوعیت مشروط
-
2.
نویسنده مسئول : شیرمحمدی، یزدان ؛ نویسنده : دارابی، غزاله ؛ هاشمی باغی، زینب ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1399 - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 221 تا 252 )
کلیدواژه ها:آگاهی محیطزیستارزشهای محیطزیسترفتارهای حافظ محیطزیسترضایت از گردشگری محیطزیسترفتار گردشگری محیطزیستی دوستانهگردشگریمحیط زیسترفتار
-
3.
نویسنده مسئول : شیرمحمدی، یزدان ؛ نویسنده : هاشمی باغی، زینب ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»تابستان 1399 - شماره 15 رتبه ج (وزارت علوم (22 صفحه - از 123 تا 144 )
کلیدواژه ها:طنین برندرسانههای اجتماعیتصویر شناختیتصویر احساسیگردشگریاطلاعاتتبلیغات
-
4.
نویسنده مسئول : شیرمحمدی، یزدان ؛ نویسنده : آبیاران، پریسا ؛ هاشمی باغی، زینب ؛ طالقانی، غلامرضا ؛
مجله:مدیریت بهره وری»بهار 1399 - شماره 52 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (26 صفحه - از 117 تا 142 )
کلیدواژه ها:تمایز برندپرستیژ برندجذابیت برندمنافع اجتماعی برندبهرهوری برندپرستیژجذابیتBrandتمایزبهره و ریمشتریان
-
5.
نویسنده مسئول : شیرمحمدی، یزدان ؛ نویسنده : جلالیان، سیداسحاق ؛ هاشمی باغی، زینب ؛ ترکاشوند، سعید ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1398 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 147 تا 161 )
کلیدواژه ها:رویداد فرهنگیمولفههای ساختاریبرند رویدادمکان رویدادتصویر کلی
-
6.
نویسنده : هاشمی باغی، زینب ؛ ترکمان، فرح ؛ ساروخانی، باقر ؛
مجله:خانواده و پژوهش»تابستان 1397 - شماره 39 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 31 تا 44 )
کلیدواژه ها:تقسیم کارکار احساسیجامعه شناسی احساسمدیریت احساس
-
7.
نویسنده : شیرمحمدی، یزدان ؛ دارابی، غزاله ؛ هاشمی باغی، زینب ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1396 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 95 تا 121 )
کلیدواژه ها:گردشگران داخلیدرگیری ذهنی گردشگریارزش ویژه برند مقاصد گردشگریگردشگران بینالمللیقصد بازدیدگردشگراناسقصدبازدیدذهنیمقصدقصد بازدید مجدد گردشگران