کلیدواژه عملکرد بازیابی خدمات / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : رحیم نیا، فریبرز ؛ نویسنده : اسلامی، قاسم ؛ قادری، فرشاد ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»تابستان 1399 - شماره 15 رتبه ج (وزارت علوم (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:جو بخشش درک شده،عملکرد بازیابی خدمات،امنیت روانشناختی،انصاف سازمانیکارکنانسازمان
-
2.
نویسنده : منصوری مؤید، فرشته ؛ مرادی، محمد ؛ ملایی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1396 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 49 تا 72 )
کلیدواژه ها:تبلیغات شفاهیتجربه مشتریواکنش احساسیعملکرد بازیابی خدماتارزش ادراکشده مشتریمشتریهتلگردشگرانمشتریانبـهخدمات