موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 17 |
علوم اجتماعی 5 |
علوم سیاسی 2 |
اقتصاد 1 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 19 |
علمی-پژوهشی 4 |
الف 1 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر بین المللی شدن شرکتهای فعال در حوزه استخراج مواد اولیه (مورد مطالعه صنعت سنگ)
نویسنده : اشراقی، حسن ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ نویسنده مسئول : منصوری مؤید، فرشته ؛
مجله : مدیریت کسب و کارهای بین المللی » پاییز 1401 - شماره 23 رتبه ب (وزارت علوم (16 صفحه - از 33 تا 48 )
کلیدواژه ها: بینالمللی شدن بازاریابی کارآفرینانه صنعت سنگ بازاریابی دیجیتال کسب و کار بین الملل
-
2.
تاثیر سطح عجین شدن با برند بر خرید مجدد مشتری، از طریق همآفرینی ارزش مشتری
نویسنده : عرب ارمیان، علیرضا ؛ منصوری مؤید، فرشته ؛ نویسنده مسئول : آقایی، محمد ؛
مجله : کاوش های مدیریت بازرگانی » پاییز 1401 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 3 تا 24 )
کلیدواژه ها: صنعت لبنیات خرید مجدد عجین شدن با برند همآفرینی ارزش مشتری مشتری خرید مجدد مشتری مشتریان ارزش مشتری ارزش پژوهش
-
3.
واکاوی نقش تبلیغات بر نیات رفتاری مشتریان در دوران پسا کرونا در صنعت گردشگری
نویسنده مسئول : یاوری گهر، فاطمه ؛ نویسنده : منصوری مؤید، فرشته ؛
مجله : مطالعات مدیریت گردشگری » پاییز 1399- شماره 51 (ویژه نامه همهگیری کووید 19) رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 33 تا 58 )
کلیدواژه ها: تبلیغات نیات رفتاری پاسخ های هیجانی دوران پسا کرونا نیات رفتاری مشتریان پژوهش رضایت
-
4.
تاثیر مصرفگرایی خارجی بر تمایل به خرید محصولات ایرانی
نویسنده مسئول : شیخه پور، زانیار ؛ نویسنده : مشبکی، اصغر ؛ خدادادحسینی، سیدحمید ؛ منصوری موید، فرشته ؛
مجله : بررسی های بازرگانی » مرداد و شهریور 1399- شماره 102 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 9 تا 24 )
کلیدواژه ها: بیگانگی ملی گرایی جهانشهری بین المللی بودن و تمایل به خرید محصولات داخلی
-
5.
نقش کارگزاران دانش در توسعه مدل بازاریابی دانش فنی شرکتهای دانشبنیان
نویسنده مسئول : منصوری موید، فرشته ؛ نویسنده : کردحیدری، راحیل ؛ قاسمیان صاحبی، علی ؛
مجله : پژوهش های مدیریت در ایران » تابستان 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 35 تا 60 )
کلیدواژه ها: دانش فنی شرکتهای دانشبنیان بازاریابی دانش کارگزاران دانش
-
6.
تاثیر فشارهای روانی نقش بر رضایت شغلی با درنظر گرفتن اخلاق کار اسلامی و تعهد سازمانی
نویسنده مسئول : یاوری گوهر، فاطمه ؛ نویسنده : منصوری مؤید، فرشته ؛ مرادی، محمد ؛
مجله : توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی » بهار 1399 - شماره 55 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 130 تا 155 )
کلیدواژه ها: رضایت شغلی تعهد سازمانی اخلاق کار اسلامی فشارهای روانی نقش کارکنان تنش سازمانی پژوهش نقش
-
7.
وفاداری مشتریان: بررسی نقش نوآوری، ارزش ویژه مشتری، فرهنگ پذیری و تبلیغات
نویسنده : محمدحسینی، نسرین ؛ دلخواه، جلیل ؛ نویسنده مسئول : منصوری مؤید، فرشته ؛
مجله : پژوهشنامهی مدیریت اجرایی » نیمهی دوم 1398، سال یازدهم - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 13 تا 34 )
کلیدواژه ها: تبلیغات نوآوری فرهنگ پذیری وفاداری مشتریان ارزش ویژه مشتری
-
8.
بررسی قابلیت های مدیریتی، سازمانی، بازاریابی با در نظر گرفتن نقش نوآوری خدمات
نویسنده : منصوری موید، فرشته ؛ گنجه، کاوه ؛ بهزادنژاد، کامبیز ؛
مجله : مدیریت منابع در نیروی انتظامی » پاییز 1398 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 149 تا 174 )
کلیدواژه ها: قابلیت سازمانی قصد خرید قابلیت بازاریابی نوآوری خدمات قابلیت مدیریتی
-
9.
تاثیر هویت جنسیتی بر وفاداری به برند با تاکید بر هویت شخصی، الگوی مصرف و سبکهای تصمیمگیری خرید
نویسنده : زارع پور نصیرابادی، ابراهیم ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ کردنايیج، اسداله ؛ منصوری موید، فرشته ؛
مجله : پژوهش های مدیریت در ایران » پاییز 1398، دوره بیست و سوم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 189 تا 211 )
کلیدواژه ها: الگوی مصرف هویت جنسیتی هویت شخصی وفاداری به برند سبکهای تصمیمگیری خرید
-
10.
بررسی نقش ارزشهای اخلاقی، هویت و اعتماد اجتماعی بر امنیت انسانی (مورد مطالعه شهر تهران)
نویسنده : منصوری مؤید، فرشته ؛ نصیری سروی، رسول ؛ رنجبر، قاسم ؛
مجله : امنیت پژوهی » بهار 1398 - شماره 65 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 55 تا 72 )
کلیدواژه ها: هویت اجتماعی امنیت انسانی اعتماد اجتماعی ارزش های اخلاقی