کلیدواژه قصد خرید مجدد / (54 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : جعفري، حليمه ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز1402، دوره جدید - شماره 62 (17 صفحه - از 287 تا 303 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجدددرگیری مشتریرفتار جستجوگرانهتعاملات مشتری – برندتعاملات مشتری – مشتری
-
2.
نویسنده مسئول : رزم خواه، یاسر ؛ نویسنده : گنجی پور، سید رضا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (16 صفحه - از 561 تا 576 )
کلیدواژه ها:شهرترضایتاعتمادتبلیغات شفاهیکیفیت اطلاعاتقصدخرید مجددشرکت علی بابا
-
3.
نویسنده : روستا، علیرضا ؛ علاف جعفری، الناز ؛ احمدی، مجید ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1402 - شماره 7 (21 صفحه - از 61 تا 81 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددسهولت استفادهرضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیتجربه مشتریقصد خرید مجدد آنلاینمشتریرضایتآنلاین
-
4.
نویسنده مسئول : ایزدی، بهزاد ؛ نویسنده : روزفراخ، عبدالله ؛ محمودیان، عابد ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 44 تا 68 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددارزش هیجانیتجربة مصرفارزش عملکردیمصرف کنندگان فروشگاه ورزشی
-
5.
نویسنده : عسگری، محمد هادی ؛ نویسنده مسئول : نقدی، پردیس ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 5 (17 صفحه - از 5 تا 21 )
کلیدواژه ها:شخصیتمسئولیت اجتماعیقصد خرید مجددخوشنامی برند
-
6.
نویسنده : قربانی، علی ؛ داودی، علیرضا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1401، دوره سوم - شماره 3 (17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددوفاداری افلاینیکپارچه سازی چندکانالهمشتریاعتمادمشتریان
-
7.
نویسنده : شهبازی، ویدا ؛ رحیمیان، مهرداد ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»بهار 1401 - شماره 1 (16 صفحه - از 49 تا 64 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددتعهد به برنداعتماد به برندرضایت از برندمنافع برندتعهدمشتریانرضایتاعتمادمصرفکنندگانBrand
-
8.
نویسنده : ابوالحسن زاده، شیما ؛ علیزاده مجد، امیر رضا ؛ افشار، پروین ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت»مجموعه مقالات سومین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت رتبه ملی (25 صفحه - از 94 تا 118 )
کلیدواژه ها: قصد خرید مجدد تصویر شرکتارتقا فروش توزیع متمرکز تبلیغات دهان به دهان
-
9.
نویسنده : لندران اصفهانی، دکتر سعید ؛ رزاقی، الهام ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (22 صفحه - از 741 تا 762 )
کلیدواژه ها: قصد خرید رسانه های اجتماعیاعتماد رضایت قصد خرید مجدد وفاداری الکترونیکی
-
10.
نویسنده مسئول : نادری نیا، نادیا ؛ نویسنده : حاجی پور شوشتری، عبدالحمید ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 9 (15 صفحه - از 192 تا 206 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددارزش خریدتاثیر همتاتکانش گری ادراک شدهکوپن ها الکترونیکیعضویت در پورتال
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (11 مقاله)
- ب (9 مقاله)
- بین المللی (3 مقاله)
- B (3 مقاله)
- ملی (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- C (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)