کلیدواژه قصد خریدآنلاین / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حکیم فعال، لعیا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 87 (14 صفحه - از 651 تا 664 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیشهرت برندخلق مشترک ارزشقصد خرید آنلاین
-
2.
نویسنده : تاجفر، امیرهوشنگ ؛ بختی، مهدی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه بین المللی (18 صفحه - از 146 تا 163 )
کلیدواژه ها:تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی تصویر برند قصد خرید آنلاین شبکه مجازی
-
3.
نویسنده : ولی خانی، زهرا ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی رتبه بین المللی (9 صفحه - از 995 تا 1003 )
کلیدواژه ها: اینستاگرام قصد خرید آنلایناینفلوئنسرها نگرش به تبلیغ
-
4.
نویسنده : سید صفوی زاده، مهدی ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (16 صفحه - از 981 تا 996 )
کلیدواژه ها:تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی تصویر برند قصد خرید آنلاین تجربه خرید آنلاین
-
5.
نویسنده مسئول : شکرچی زاده، زهرا ؛ نویسنده : ولیخانی، زهرا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 157 تا 176 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندرسانههای اجتماعینگرش به تبلیغقصد خرید آنلایناینستاگراماینفلوئنسرهانگرشاینفلوئنسر
-
6.
نویسنده مسئول : خادمی، علی اکبر ؛ نویسنده : فرازنده، هانیه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1398، سال چهاردهم - شماره 44 رتبه C (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 41 تا 60 )
کلیدواژه ها:تعهدرضایتاعتمادقصد خرید آنلاینخلق ارزش برندکیفیت ارتباط مشتری
- 7.
-
8.
نویسنده : خائف الهی، احمد علی ؛ نوری، علی ؛ ذبیحی، محمد رضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1391 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 69 تا 86 )
کلیدواژه ها:جنسیتقصد خریدآنلاینسیستم حملو نقلکیفیت درک شده تارنما
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- بین المللی (3 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- C (1 مقاله)