کلیدواژه قصد خریدآنلاین / (11 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : قادري نيك، محمدعلي ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1403، دوره جدید - شماره 6 (13 صفحه - از 281 تا 293 )
کلیدواژه ها:کیفیت درک شدهقصد خرید آنلایناینفلوئنسر
-
2.
نویسنده : حاجی انزهایی، زهرا ؛ ربیعی، وحید ؛ زمانی دادانه، شاهو ؛ نویسنده مسئول : میرانی، کاوه ؛
مجله:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»بهار 1402 - شماره 59 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 549 تا 562 )
کلیدواژه ها:محصولات ورزشیقصد خرید آنلاینواژههای کلیدی: سرقت اینترنتیهویت مشتری
-
3.
نویسنده : قریشی دینانی، سجاد ؛ رفیعی، حامد ؛ پورغلام آمیجی، مسعود ؛ نویسنده مسئول : پندار، مهدی ؛
مجله:اقتصاد کشاورزی»زمستان 1401، دوره شانزدهم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (44 صفحه - از 147 تا 190 )
کلیدواژه ها:خرید آنلاینلاجیت ترتیبیقصد خرید مشتریقصد خرید آنلاینمشتریاطلاعاتقصد خرید آنلاین مشتریوبسایتاینترنتیکشاورزی
-
4.
نویسنده : حکیم فعال، لعیا ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 87 (14 صفحه - از 651 تا 664 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیشهرت برندخلق مشترک ارزشقصد خرید آنلاین
-
5.
نویسنده : تاجفر، امیرهوشنگ ؛ بختی، مهدی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه بین المللی (18 صفحه - از 146 تا 163 )
کلیدواژه ها:تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی تصویر برند قصد خرید آنلاین شبکه مجازی
-
6.
نویسنده : ولی خانی، زهرا ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی رتبه بین المللی (9 صفحه - از 995 تا 1003 )
کلیدواژه ها: اینستاگرام قصد خرید آنلایناینفلوئنسرها نگرش به تبلیغ
-
7.
نویسنده : سید صفوی زاده، مهدی ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (16 صفحه - از 981 تا 996 )
کلیدواژه ها:تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی تصویر برند قصد خرید آنلاین تجربه خرید آنلاین
-
8.
نویسنده مسئول : شکرچی زاده، زهرا ؛ نویسنده : ولیخانی، زهرا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 157 تا 176 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندرسانههای اجتماعینگرش به تبلیغقصد خرید آنلایناینستاگراماینفلوئنسرهانگرشاینفلوئنسر
-
9.
نویسنده مسئول : خادمی، علی اکبر ؛ نویسنده : فرازنده، هانیه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1398، سال چهاردهم - شماره 44 رتبه C (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 41 تا 60 )
کلیدواژه ها:تعهدرضایتاعتمادقصد خرید آنلاینخلق ارزش برندکیفیت ارتباط مشتری
- 10.
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ب (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (3 مقاله)