کلیدواژه شهرت برند / (47 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : دهقانی قهنویه، عادله ؛ باشکوه اجیرلو، محمد ؛ زارعی، قاسم ؛ نویسنده مسئول : سیف اللهی، ناصر ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1404، دوره هفددهم - شماره 2 رتبه: الف/ISC (28 صفحه - از 361 تا 388 )
کلیدواژه ها:کیفیت ارتباطاتشهرت برندهمآفرینی ارزش برندمشارکت مشتری با برندویژگیهای کانال همهکارهمشتریکانال همهکارهکیفیت ارتباطات مشتریمشارکت مشتریمشتریانبرنـدبـا
-
2.
نویسنده : خاکپور، فرشاد ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1404 - شماره 97 (13 صفحه - از 1404 تا 1416 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیارزش ویژه برنداعتبار برندشهرت برندتمایل به پرداخت بیشتر
-
3.
نویسنده مسئول : منوچهریان، مریم ؛ نویسنده : اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»تابستان 1404، سال پانزدهم - شماره 2 رتبه: ب/ISC (12 صفحه - از 554 تا 565 )
کلیدواژه ها:شهرت برندکسب و کار خردشبکه اجتماعیداستان سرایی
-
4.
نویسنده مسئول : سلطانی تاج آباد، مرضیه ؛ نویسنده : خدیور، آمنه ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1404 - شماره 21 رتبه: ب/ISC (19 صفحه - از 133 تا 151 )
کلیدواژه ها:شهرت برنددانش برندامضای برندنگرش به برندارزش ویژه برند
-
5.
تاثیر بازارگرایی بر شهرت برند با توجه به نقش میانجی متغیر سرمایه فکری در شرکتهای ورزشی شمالغرب کشور
مقالهنویسنده مسئول : شیخعلی زاده، محبوب ؛ نویسنده : صفری، یعثوب ؛
مجله:علوم ورزش»زمستان 1403- شماره 56 رتبه: A (24 صفحه - از 92 تا 115 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیمشتری گراییرقیب گراییشهرت برندتولیدکنندگان ورزشیبازارگراییکارکنانسرمایه فکریبرازشمشتریمدل
-
6.
نویسنده مسئول : شکرچی زاده، احمدرضا ؛ نویسنده : دارم، امین ؛ قلعه کانی، حامد ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1403 - شماره 20 (12 صفحه - از 61 تا 72 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیمسئولیت اجتماعی شرکتشهرت برند
-
7.
نویسنده مسئول : بازدار، حسن ؛
مجله:مطالعات راهبردی مالی و بانکی»تابستان 1403، دوره دوم - شماره 2 (11 صفحه - از 73 تا 83 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندوفاداری برندهویت برندشهرت برندبرندمشتریبانک سپهبانکشهرتمشتریانرضایت مشتریوفاداریبازاریابیاعتماد
-
8.
نویسنده : نیکونسب، زهرا ؛ عبادی، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : بهبودی، امید ؛
مجله:جغرافیای اجتماعی شهری»بهار و تابستان 1403 - شماره 24 رتبه: ب/ISC (20 صفحه - از 47 تا 66 )
کلیدواژه ها:فرهنگپذیریهویت برنداعتبار برنددلبستگی به برندشهرت برند
-
9.
نویسنده مسئول : بیدلی، مینو ؛ نویسنده : منوریان، عباس ؛ عالیخانی، فرح ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1402- شماره 123 رتبه: ب/ISC (16 صفحه - از 128 تا 143 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریانارزش برنداعتماد برندعشق به برندشهرت برنداحترام برند
-
10.
نویسنده مسئول : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ نویسنده : اسماعیلی، امیرحسین ؛ حق بین، عالیه ؛
مجله:بررسی های مدیریت رسانه»زمستان 1402 - شماره 8 (24 صفحه - از 544 تا 567 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیحمایت از برندشهرت برندتقدس برند
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (12 مقاله)
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- الف (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (4 مقاله)
- همایش بین المللی (2 مقاله)