کلیدواژه قصد مراجعه مجدد / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : محمدی، فائزه ؛ نویسنده : نعمتی زاده، سینا ؛ حیدری، سیدعباس ؛ صفرزاده، حسین ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 52 رتبه B (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 246 تا 266 )
کلیدواژه ها:تجربه مشتریقصد مراجعه مجددوفاداریارزش ویژه برندارزش های لذت گراصنایع تندمصرفمشتریرستوران
-
2.
نویسنده مسئول : مظهری، زهرا ؛ نویسنده : عزتی، نسیم ؛ جعفری باغنی، پوران ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1400، دوره چهارم - شماره 43 (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:قیمتعشق به برندپوشاک ورزشیقصد مراجعه مجددبسته بندیقصد خرید مجدد مشتریانصنعت پوشاک ورزشیعشقمدلمحصولات
-
3.
نویسنده : کوچ پی ده، شیلا ؛ نوروزی علیا، طاهره ؛ زنگنه، علیرضا ؛ عاقلی، میثم ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»اسفند 1397 - شماره 14 (18 صفحه - از 53 تا 70 )
کلیدواژه ها:تفاوتهای فرهنگیقصد مراجعه مجددهمخوانی شخصیت برند
-
4.
نویسنده : حدادیان، علی رضا ؛ کفاشیان، مجتبی ؛ آسمان دره، یاسر ؛ رضایی زاده، فاطمه ؛ احسانی، حسنیه ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 137 تا 158 )
کلیدواژه ها:رضايتمراجعانكيفيت درك شدهقصد مراجعه مجددكتابخانه آستان قدس رضويارتباط با مراجعه كنندهالگوي وفاداري