کلیدواژه مدیریت ارتباط با مشتری / (273 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : خانلری، امیر ؛ سهرابی، بابک ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»پاییز 1387 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 106 تا 126 )
کلیدواژه ها:مدل معادلات ساختاریمدیریت ارتباط با مشتریبهبود و تعالیمدل بلوغ
-
12.
نویسنده : کرامتی، عباس ؛ سیدین اردبیلی، سیدمحسن ؛ سهرابی، بابک ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1388 - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 63 تا 92 )
کلیدواژه ها:دادهکاویمدیریت ارتباط با مشتریخدمات تلفن همراهرویگردانی مشتریاثر واسطهایماندگاری مشتری
-
13.
نویسنده : شاهوار، شبنم ؛ حریری، نجلا ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»زمستان 1388 - شماره 80 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 137 تا 150 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتکتابخانههامدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریکاربرمداریمشتریاطلاعاتکتابخانهکاربرانمشتریانسامانه
-
14.
نویسنده : ابراهیمی، خدیجه ؛
مجله:حسابداری و مدیریت مالی»زمستان 1388 - شماره 2 (20 صفحه - از 131 تا 150 )
کلیدواژه ها:: چرخه عمر محصولاتمديريت ارتباط با مشتريكيفيت اطلاعات سيستم اطلاعاتيمزيت هاي رقابتياطلاعاتمشتریمدیران
-
15.
نویسنده : بامداد صوفی، جهانیار ؛ کریمی، سعیده ؛ میراب آستانه، پیمان ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1388 و بهار 1389 - شماره 61 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 167 تا 191 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریتحلیل شکافکارت امتیازیمشتریاطلاعاتارزیابیمشتریانکارکنانعملکردسازمانمدیریت
-
16.
نویسنده : صالحی صدقیانی، جمشید ؛ سبحانی فرد، یاسر ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1388، سال اول - شماره 4 (38 صفحه - از 69 تا 106 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریکانال های ارتباط با مشتریدارو سازی
-
17.
نویسنده : طاهر پور کلانتری، حبیب الله ؛ طیبی طلوع، احمد ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1389، دوره جدید - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 109 تا 123 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشمشتری مداریمدیریت ارتباط با مشتریعملکرد بازاریابیمشتریکلیدیمشتریاطلاعاتمشتریانرضایت مشتریسازمانرابطه
-
18.
نویسنده : موغلی، علیرضا ؛ باوندپور، مریم ؛
مجله:مدیریت فردا»بهار و تابستان 1389 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 63 تا 76 )
کلیدواژه ها:اثربخشیعوامل کلیدی موفقیتمدیریت ارتباط با مشتریادارات پست شهرستان شیرازمدیرفناوری اطلاعاتکارکنان
-
19.
نویسنده : صحت، سعید ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ اویسی، بابک ؛
مجله:تازه های جهان بیمه»فروردین و اردیبهشت 1389 - شماره 142 و 143 (1 صفحه - از 56 تا 56 )
کلیدواژه ها:مدل معادلات ساختاریمدیریت ارتباط با مشتریعوامل کلیدی موفقیتبازاریابی رابطهایخدمات بیمه عمرمدیران
-
20.
نویسنده مسئول : محرابی، جواد ؛ نویسنده : بابای اهری، مهدی ؛ طاعتی، مریم ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1389 - شماره 4 (12 صفحه - از 61 تا 72 )
کلیدواژه ها:تکنولوژیفرهنگ سازمانیساختار سازمانیمدیریت ارتباط با مشتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (73 مقاله)
- ب (42 مقاله)
- علمی-ترویجی (9 مقاله)
- الف (8 مقاله)
- A+ (5 مقاله)
- ج (4 مقاله)
- بین المللی (4 مقاله)
- A (4 مقاله)
- B (4 مقاله)
- C (3 مقاله)
- ملی (2 مقاله)