بهار 1389 - شماره 34 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در بازارهای بین المللی صنعتی (مطالعه موردی شرکت های صادراتی شهر تهران)
نویسنده : حاجی کریمی، عباس علی ؛ جمالیه بسطامی، بهتاش ؛ مکی زاده، وحید ؛
(14 صفحه - از 9 تا 22 )
کلیدواژه ها: فناوری اطلاعات و ارتباطات عملکرد صادراتی
-
طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تأمین تبیین مفهوم کیفیت خدمات دو سویه
نویسنده : آذر، عادل ؛ محمدلو، مسلم علی ؛
(20 صفحه - از 23 تا 42 )
کلیدواژه ها: زنجيره تأمین كيفيت خدمات تحليل شكاف كيفيت خدمات لجستيك
-
تدوین راهبرد از طریق چارچوب جامع تدوین راهبرد
نویسنده : پرهیزگار، محمد مهدی ؛ محمودی میمند، محمد ؛ دهبان، بهنام ؛
(16 صفحه - از 43 تا 58 )
کلیدواژه ها: راهبرد مأموريت ماتريس سوات برنامهریزی راهبردی کمّی تهاجمي
-
تأثیر کیفیت خدمات و تصمیم گیری مشتری بر ارزش ویژه شناسه
نویسنده : روستا، احمد ؛ مدنی، فاطمه ؛
(18 صفحه - از 59 تا 76 )
کلیدواژه ها: کیفیت خدمات شناسه تصمیمگیری مشتریان ارزش ویژه شناسه
-
برداشت ادراکی از لوازم خانگی ایرانی و کره ای
نویسنده : خورشیدی، غلامحسین ؛ عارفی، اصغر ؛ فیاضی آزاد، علی ؛
(18 صفحه - از 77 تا 94 )
کلیدواژه ها: برند لوازم خانگی جايگاه محصول یخچال فریزر نقشه ادراكي
-
تحلیل محتوا و مقایسه کیفیت بیانیه مأموریت شرکت های صنعتی و خدماتی برتر ایران
نویسنده : رضوانی، حمید رضا ؛ اکبر زاده، زین العابدین ؛
(14 صفحه - از 95 تا 108 )
کلیدواژه ها: تحلیل محتوا مأموریت بیانیه مأموریت مقصد راهبردی
-
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با عملکرد
نویسنده : طاهر پور کلانتری، حبیب الله ؛ طیبی طلوع، احمد ؛
(15 صفحه - از 109 تا 123 )
کلیدواژه ها: مدیریت دانش مشتری مداری مدیریت ارتباط با مشتری عملکرد بازاریابی مشتریکلیدی