کلیدواژه ترجیح مشتری / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : رفعتی، جواد ؛ ولیجانی، منصوره ؛ آقاموسی، رضا ؛
مجله:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»تابستان 1393 - شماره 7 (18 صفحه - از 67 تا 84 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتنگرش جویانهلذت جویانهنگرش فایده باورترجیح مشتریصنعت رستوران
-
2.
نویسنده : رستگار، عباسعلی ؛ شهریاری، مهری ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1397، دوره دهم - شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 643 تا 658 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریتمایل به خریدترجیح مشتریارزش خرید ادراک شدهتصویر مرکز خریدمشتریمرکز خریدارزش خرید لذت گرایانهمشتریان
-
3.
نویسنده : حاجی بابایی، حسین ؛ نویسنده مسئول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 89 تا 104 )
کلیدواژه ها:اعتماد به برندعشق به برندترجیح مشترینوستالژی فراخوانده شده
-
4.
نویسنده : ایمانی ترکمانی، افشین ؛ طلایی، حمیدرضا ؛ وکیلی، مرضیه ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی رتبه بین المللی (17 صفحه - از 596 تا 612 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریان خودسازگاری تمرکز زمانی ترجیح مشتری تمایل به پرداخت