کلیدواژه دسترسی به خدمات / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : سلیمانی، افشین ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی رتبه ملی (12 صفحه - از 399 تا 410 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریرسیدگی به شکایاتدسترسی به خدماتمدیریت رابطه با مشتریویژگی خدمات
-
2.
نویسنده : سوری، رضا ؛
همایش:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت رتبه ملی (12 صفحه - از 376 تا 387 )
کلیدواژه ها:مدیریت رابطه با مشتری رضایت مشتری کیفیت خدمات دسترسی به خدمات ویژگی خدمات رسیدگی به شکایات
-
3.
نویسنده مسئول : نیک بخش، رضا ؛ نویسنده : نظری، ناصر ؛
مجله:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»زمستان 1400 - شماره 15 رتبه C (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 45 تا 59 )
کلیدواژه ها:رضایتوفاداریدسترسی به خدماتدرک کیفیت خدماتارزش درک شده
-
4.
نویسنده مسئول : بذر کار، اردشیر ؛ نویسنده : حاجی محمدی، محمد ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1398 - شماره 26 (جلد پنجم) (18 صفحه - از 74 تا 91 )
کلیدواژه ها:شهرتامنیتبانکداری اینترنتیقصد خریددسترسی به خدمات
-
5.
تحلیل میزان دلبستگی نوجوانان از محیط های عمومی شهری با تاکید بر ظرفیت اجتماعات محلی (اجتماعی- مکانی)
نویسنده : رفیعیان، مجتبی ؛ خدائی، زهرا ؛ داداش پور، هاشم ؛ تقوایی، علی اکبر ؛
مجله:برنامه ریزی و آمایش فضا»تابستان 1395، دوره بیستم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 167 تا 187 )
کلیدواژه ها:نوجوانانشهر تهراندلبستگی به مکاندسترسی به خدماتظرفیت اجتماعی و مکانی
-
6.
نویسنده : بهرامی، مهدی ؛ سهرابی، علی اکبر ؛
مجله:مطالعات امنیت اجتماعی»بهار 1388 - شماره 17 ISC (26 صفحه - از 77 تا 102 )
کلیدواژه ها:پاسخگوییرفتاررضایتمندیسرعتصداقتپلیسدفتدسترسی به خدمات
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (2 مقاله)