کلیدواژه رضایت الکترونیک / (10 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : آراسته فرد، محدثه ؛ نویسنده : روح الامینی، مهدی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (12 صفحه - از 485 تا 496 )
کلیدواژه ها:استان مازندرانرضایت الکترونیکاخلاق تجارت الکترونیکقصد خرید دوباره
-
2.
نویسنده : موسوی، سیدمسلم ؛ نویسنده مسئول : امامی میبدی، مریم ؛
مجله:پژوهش های مالی و رفتاری در حسابداری»پاییز 1401 - شماره 6 رتبه B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 70 تا 89 )
کلیدواژه ها:وفاداری الکترونیکاعتماد الکترونیکرضایت الکترونیکرفتار مالیبورس اوراق بهادار تهرانالکترونیکمشتریسرمایهگذاران
-
3.
نویسنده : تقی زاده، رازق ؛ سپیانی، بهار ؛ محمدی، فرشاد ؛ بیگی، فردین ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک رتبه ملی (10 صفحه - از 360 تا 369 )
کلیدواژه ها: مدلسازي معادلات ساختاريموفقيت تجارت الکترونيک رضايت الکترونيک کيفيت خدمات وب سايت
-
4.
نویسنده مسئول : خداپرست، فهیمه ؛ نویسنده : حسنزاده، علیرضا ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»زمستان 1400 - شماره 12 (17 صفحه - از 80 تا 96 )
کلیدواژه ها:وفاداری الکترونیکاعتماد الکترونیکرضایت الکترونیکمدیریت الکترونیک ارتباط با مشتریمشتریالکترونیکمشتریانرضایتاطلاعاتCRMفروشگاه
-
5.
نویسنده : محمدی، سردار ؛ آبیار، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1398 - شماره 55 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 209 تا 229 )
کلیدواژه ها:کیفیت وبسایتهای ورزشیتجربة خوشایندرضایت الکترونیکوفاداری الکترونیک
-
6.
نویسنده : آقازاده، هاشم ؛ احمدی، ایمان ؛ دبیران، محمدمهدی ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»زمستان 1395 - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 645 تا 662 )
کلیدواژه ها:وفاداری الکترونیکرضایت الکترونیککسبوکار الکترونیکمدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان
-
7.
نویسنده : برخورداری، علی ؛ منقی یگانه، امیرحسین ؛ بخشی شایق، محمد ؛ اسمعیلی، محمد ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1395 - شماره 6 (24 صفحه - از 206 تا 229 )
کلیدواژه ها:مشتریکیفیت خدمات الکترونیکرضایت الکترونیکسایت دیجی کالااطلاعاترضایت مشتری
-
8.
نویسنده : شاکر، محمد ؛ فتوحی، محمد ؛ مذهب، امیر ؛ اردکانی، حمیدرضا ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1395 - شماره 3 (11 صفحه - از 85 تا 95 )
کلیدواژه ها:کسب و کارهای کوچک و متوسطرضایت الکترونیکدستگاههای کارت خوان(POS)کارافرینان
-
9.
نویسنده : سیدنقوی، علی ؛ شکیبا جمال آباد، غدیر ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1392 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:گردشگری الکترونیکاعتماد الکترونیکرضایت الکترونیککیفیت الکترونیک
-
10.
نویسنده : نگهداری، امیر نیما ؛
مجله:تدبیر»مرداد 1387 - شماره 195 (5 صفحه - از 53 تا 57 )
کلیدواژه ها:مشتریرضایت مشتریاطلاعاترضایت الکترونیکتجارت الکترونیکمشتریاناینترنتی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ب (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)