کلیدواژه مدیریت ارتباط با مشتریان / (23 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : فرشیدنیا، کیوان ؛ نویسنده : نوری، علیرضا ؛
مجله:کاوشهای نوین در علوم محاسباتی و مدیریت رفتاری»بهار و تابستان 1402 - شماره 1 (15 صفحه - از 127 تا 141 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهتصویر برندمدیریت ارتباط با مشتریان
-
2.
نویسنده : درخشان، شبنم ؛
مجله:جامعه شناسی ارتباطات»زمستان 1401، دوره دوم - شماره 10 (18 صفحه - از 57 تا 74 )
کلیدواژه ها:شبکه های اجتماعیمدیریت ارتباط با مشتریانشرکت نورنگارمدیریت ارتباط با مشتریاساطلاعاتمشتریان
-
3.
نویسنده مسئول : صفایی، ناصر ؛ نویسنده : عاطف یکتا، هما ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1398 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 55 تا 76 )
کلیدواژه ها:جنسیتمشتریاعتماد اقتصادیشبکة اجتماعیدنبالکنندگان صفحات اجتماعی.اینستاگراممشتریانکاربرانمدیریت ارتباط با مشتریشبکة اجتماعی اینستاگراممدیریت ارتباط با مشتریان
-
4.
نویسنده : بابایی کسمایی، رویا ؛ نادی، محمد علی ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1397- شماره 113 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 55 تا 69 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریانتحلیل مضمونبازاریابی آموزشیخلق و ارائه ارزش برای مشتریان
-
5.
نویسنده : افکانه، صغری ؛ جعفری، پریوش ؛
مجله:نوآوری های مدیریت آموزشی»بهار 1397 - شماره 50 رتبه B (دانشگاه آزاد (29 صفحه - از 88 تا 116 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریاندانشگاه خدمت محورتسهیل کننده های اثربخش خدمت
-
6.
نویسنده مسئول : سهرابی، بابک ؛ نویسنده : مانیان، امیر ؛ صباغیان، شیما ؛
مجله:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1397 - شماره 8 رتبه د (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 69 تا 90 )
کلیدواژه ها:رگرسیون لوژستیکمدیریت ارتباط با مشتریانپیش بینی رفتار مشتریانارزش چرخه طول عمر مشتری
-
7.
نویسنده مسئول : محمدی بردی زاده، امین ؛ نویسنده : اسماعیل پور، حسن ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»زمستان 1396 - شماره 8 (جلد اول) (7 صفحه - از 39 تا 45 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریبانکداری الکترونیکمدیریت ارتباط با مشتریان
-
8.
نویسنده : عامری سیاهویی، رضا ؛ زنجیرچی، سید محمود ؛ مشایخی نژاد، شقایق ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1396 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 42 تا 52 )
کلیدواژه ها:فرآیند تحلیل شبکه ای فازیتاپسیس فازیمدیریت ارتباط با مشتریانمدیریت ارتباط با هوادارروش های تصمیم گیری چند معیاره فازی
-
9.
نویسنده : سمیع زاده، رضا ؛ نامدارزنگنه، سودابه ؛ وطن خواه، سحر ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1395 - شماره 96 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 99 تا 115 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادمدیریت ارتباط با مشتریانشناسایی علل رویگردانینرخ رویگردانی مشتریانموانع رویگردانیمشتریرویگردانی مشتریمدلرضایت مشتریپرسشنامهرویگردانی مشتریان
-
10.
نویسنده : تقی زاده، هوشنگ ؛
مجله:مدیریت بهره وری»پاییز 1394 - شماره 34 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 139 تا 160 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریانسیستم خبره فازیاستنتاج فازی.فازیسیستم
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (5 مقاله)
- ب (2 مقاله)
- د (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)