کلیدواژه store / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
1.
طراحی و تبیین مدل بخشبندی پویای بازار بینالمللی فراوردههای نفتی ایران (مطالعۀ موردی: بازار بینالمللی بنزین)
نویسنده : حمیدی زاده، محمد رضا؛ جمالیه بسطامی، بهتاش؛
مجله: مدیریت بازرگانی » بهار 1397، دوره دهم- شماره 1 علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 73 تا 96)
2.
ترسیم نقشۀ ذهنی مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجیکالا با استفاده از تکنیک استخراج استعارهای زالتمن (زیمت)
نویسنده : بخشی زاده برج، کبری؛ حاجی جعفر، علی؛ نصیری، حامد؛
مجله: مدیریت بازرگانی » بهار 1397، دوره دهم- شماره 1 علمی-پژوهشی/ISC (24 صفحه - از 49 تا 72)