پاییز 1399 - (ویژه نامه همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی) رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : اسماعیلی، محسن ؛
(26 صفحه - از 11 تا 36 )
کلیدواژه ها:رسانهتبلیغات بازرگانیاخلاق رسانهحقوق و اخلاقاخلاق تبلیغاتاخلاقتبلیغاتحقوقاقتصادیاسلام
-
نویسنده : ساروخانی، باقر ؛
(21 صفحه - از 37 تا 57 )
کلیدواژه ها:مخاطبرسانه ملیتبلیغات بازرگانیتبلیغاتاطلاعاتپیامرسـانهمدل
-
نویسنده : همایون، محمدهادی ؛
(31 صفحه - از 103 تا 133 )
کلیدواژه ها:تبلیغات تجاریفرهنگ تودهتبلیغات بازرگانیالگوی اسلامیایرانی پیشرفتتبلیغاتاسلامیاخلاقآگهیانسانجامعه
-
نویسنده : نعمتیانارکی، داود ؛
(34 صفحه - از 135 تا 168 )
کلیدواژه ها:مخاطبتبلیغات بازرگانیکالای مصرفیمخاطب مفروضفراگرد تبلیغتبلیغتلویزیونیپیامرسانهاطلاعاتمصرف
-
نویسنده : مسعودی، دکتر امید علی ؛
(32 صفحه - از 169 تا 200 )
کلیدواژه ها:روش تحقیقتحقیق کیفیتحقیق کمیمخاطبانتبلیغات بازرگانیرسانه های جدیدتبلیغاتتحقیقروشرسانهارتباطاتآگهیلاسول
-
نویسنده : خیری، حسن ؛
(26 صفحه - از 201 تا 226 )
کلیدواژه ها:فطرتارشادتبلیغات بازرگانینظام انسانشناختیالگوی نظام تبلیغاتیتبلیغاتانسانرسانهاسلامیدینینفس