کلیدواژه خلق ارزش مشترک / (15 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : فلاح، محمد رضا ؛ نویسنده : طالاری، محمد ؛ غیبی، زهرا ؛
مجله:مدیریت نوآوری»تابستان 1402 - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 2 تا 32 )
کلیدواژه ها:خلق ارزش مشترککسبوکارهای الکترونیکیظرفیتسازی هدفمندنوآوری نابفرهنگسازی نابهم آفرینی فراگیرهمافزایی ناب
-
2.
نویسنده : خاشعی، وحید ؛ اکبری، محسن ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : قاسمی شمس، معصومه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 85 تا 110 )
کلیدواژه ها:حاکمیت شرکتیمسئولیت اجتماعیخلق ارزش مشترکمطالعه موردی چندگانهاستراتژی مسئولانههـااستراتژیذی نفعانشـرکتمسئولیت اجتماعی شرکتپژوهشایرانبـابـه
-
3.
نویسنده : قاسمی شمس، معصومه ؛ خاشعی، وحید ؛ اکبری، محسن ؛ ابراهیمی، مهدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1401- شماره 52 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:روش فراترکیبمسئولیت اجتماعی شرکتReconstructionTourismنوآوری اجتماعیmental imageخلق ارزش مشترکتوسعه فراگیرAdvertising StrategyTheory of Planned Behavior
-
4.
مدل تعهد سازمانی با تبیین جایگاه نوآوری سازمانی،فرهنگ سازمانی،مسئولیت اجتماعی شرکتی و خلق ارزش مشترک
نویسنده : کلابی، امیرمحمد ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1401 - شماره 56 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 168 تا 194 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیتعهد سازمانینوآوری سازمانیمسئولیت اجتماعی شرکتخلق ارزش مشترککارکنانسازمانیمدل
-
5.
از خلق ارزش شخصی تا خلق ارزش اجتماعی: دیدگاه کارآفرینان اجتماعی برتر ایرانی با رویکرد خلق ارزش مشترک
نویسنده مسئول : کلابی، امیرمحمد ؛ نویسنده : شراعی، فاطمه ؛
مجله:برنامه ریزی رفاه و توسعه اجتماعی»تابستان 1401 - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 48 تا 76 )
کلیدواژه ها:ارزش اجتماعیکارآفرینی اجتماعیخلق ارزش مشترکارزش شخصی
-
6.
نویسنده : کلابی، امیرمحمد ؛
مجله:امنیت ملی»بهار 1401 - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 373 تا 398 )
کلیدواژه ها:هویت اجتماعیشبکه اجتماعیامنیت اجتماعیمدلسازی معادلات ساختاریخلق ارزش مشترکاجتماعیهویتشبکههای اجتماعیکاربران شبکههای اجتماعیهویـت
-
7.
نویسنده : کاظمی قمی، حسین ؛ وزیر گهر، حمیدرضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»تابستان 1400 - شماره 2 (25 صفحه - از 250 تا 274 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندقابلیت های بازاریابیارزش مشتریرسانه های اجتماعیخلق ارزش مشترکقابلیت های نوآوری
-
8.
نویسنده : کاظمی قمی، حسین ؛ وزیری گهر، حمیدرضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»بهار 1400 - شماره 1 (26 صفحه - از 53 تا 78 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندارزش مشتریرسانههای اجتماعیقابلیتهای بازاریابیقابلیتهای نوآوریخلق ارزش مشترک
-
9.
نویسنده : شراعی، فاطمه ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ نویسنده مسئول : کلابی، امیرمحمد ؛
مجله:توسعه کارآفرینی»پاییز 1399 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 421 تا 440 )
کلیدواژه ها:بازاریابی کارآفرینانهنوسازی استراتژیکخلق ارزش مشترکپایداری شرکتیسبک رهبری کارآفرینانهبازاریابیشـرکتبـابازاریابیکارآفرینانهبـهکارآفرینانـه
-
10.
نویسنده مسئول : فلاح، محمدرضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1399 - شماره 10 (ویژه نامه کرونا و کسب و کار) (20 صفحه - از 117 تا 136 )
کلیدواژه ها:سرمایه اجتماعینوآوری بازخلق ارزش مشترکظرفیتسازی چندگانهتوانمندسازی پایدار
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (7 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)