موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 20 |
میان رشته ای 3 |
حوزه سلامت 2 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 26 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 10 |
ب 8 |
A+ 1 |
C 1 |
B 1 |
-
1.
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب منابع مالی در شعب بانک ملی شهر سنندج تلفیق رویکرد فراترکیب و دلفی فازی
نویسنده : وفائی، فرهاد ؛ احمدی زاد، آرمان ؛ دبیرشاه اویسی، کیمیا ؛
مجله : مطالعات مدیریت و کار آفرینی » بهار 1402 - شماره 43 (16 صفحه - از 54 تا 69 )
کلیدواژه ها: روش ترکیبی منابع مالی دلفی فازی بانک فراترکیب اطلاعات شناسایی مشتری
-
2.
چالشها و الزامات اجرای راهبرد تحول دیجیتال در صنعت تلکام
نویسنده مسئول : اصغرنیا، مرتضی ؛ نویسنده : احمدی زاد، آرمان ؛ فرهادی، روژین ؛
مجله : بررسی های بازرگانی » آذر و دی 1401- شماره 116 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 133 تا 158 )
کلیدواژه ها: چالشها راهبرد الزامات صنعت تلکام تحول دیجیتال <Param Name=value>تحول دیجیتال/ چالشها/ الزامات/ راهبرد/ صنعت تلکام</Param>
-
3.
شناسایی عوامل موثر بر خریدهای آنلاین در شرکت خدمات سفر و گردشگری (مورد مطالعه شرکت سفرهای علیبابا)
نویسنده : احمدی زاد، آرمان ؛ نسائی، خبات ؛ پورحیدری، علیرضا ؛
مجله : گردشگری و توسعه » بهار 1401 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 277 تا 294 )
کلیدواژه ها: رفتار مصرفکننده خرید آنلاین نتنوگرافی شبکه نگاری علیبابا
-
4.
اثرگذاری اعتماد بر تمایلات خرید مجدد و حمایت مشتریان از شرکتهای بیمه
نویسنده : معروفی، فخرالدین ؛ مرادی، بهروز ؛ محمدی، حیدر ؛ نویسنده مسئول : احمدیزاد، آرمان ؛
مجله : کاوش های مدیریت بازرگانی » پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 165 تا 183 )
کلیدواژه ها: ارزش اعتماد شناختی اعتماد عاطفی تمایل به خرید مجدد تمایل به حمایت بیمه اعتماد مشتری مشتریان شرکت بیمه صنعت بیمه
-
5.
بررسی قومنگاشتی بازاریابی کارآفرینانه در گردشگری روستایی (مورد مطالعه: روستای دولاب در استان کردستان)
نویسنده مسئول : شافعی، رضا ؛ نویسنده : احمدی زاد، آرمان ؛ غلام شهبازی، شیما ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 573 تا 593 )
کلیدواژه ها: گردشگری روستایی قومنگاری بازاریابی کارآفرینانه روستای دولاب روستایی کد پژوهش مشتری
-
6.
اثرگذاری عدالت سازمانی بر عملکرد کارکنان با تبیین نقش میانجی بهبود هزینه روابط خریدار و عرضهکننده در شرکتهای توزیع و پخش
نویسنده : معروفی، فخرالدین ؛ عرجون، رویا ؛ محمدی، حیدر ؛ نویسنده مسئول : احمدی زاد، ارمان ؛
مجله : پژوهش نامه مدیریت تحول » پاییز و زمستان 1398 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 227 تا 246 )
کلیدواژه ها: عملکرد عدالت سازمانی روابط بین خریدار و عرضهکننده شرکتهای توزیع و پخش
-
7.
تاثیر اعتماد اجتماعی بر عملکرد استراتژیک با نقش میانجی نوآوری در شرکتهای تولیدی شهرستان سنندج
نویسنده : احمدی زاد، آرمان ؛ صلواتی، سیران ؛ ابراهیم زاده، محسن ؛ اکبری، خسرو ؛
مجله : مدیریت بهره وری » زمستان 1397، شماره 47 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (39 صفحه - از 149 تا 187 )
کلیدواژه ها: نوآوری عملکرد استراتژیک اعتماد اجتماعی شهر سنندج اعتماد صادرات پژوهش
-
8.
رابطه هوش فرهنگی با عملکرد مدیران صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران (مورد مطالعه:شبکه های استانی مراکز غرب کشور)
نویسنده : احمدی زاد، آرمان ؛ موسوی، سید صداقت الله ؛ شبرند، نادیا ؛
مجله : مدیریت فرهنگی » تابستان 1397 - شماره 40 رتبه B (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها: فرهنگ هوش عملکرد مدیران هوش فرهنگی صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران مراکز غرب کشور
-
9.
رابطه مسئولیت اجتماعی سازمان و بازاریابی داخلی با تعهد سازمانی و تمایل به ترک کار (مورد مطالعه: سازمان های دولتی استان کرمانشاه)
نویسنده : موسوی جد، سید محمد ؛ احمدی زاد، آرمان ؛ صفاری پور، الهام ؛ اکبری، خسرو ؛ ذنوبی، محمد حسین ؛
همایش : الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت » دوره 7؛ 1397/02/19 - 1397/02/20 (17 صفحه - از 204 تا 220 )
کلیدواژه ها: مسئولیت اجتماعی تعهد سازمانی بازاریابی داخلی تمایل به ترک کار
-
10.
نقش برند حلال در شناخت و پیشرفت بازار کشورهای مسلمان
نویسنده : ژاله رفعتی، غزاله ؛ احمدی زاد، آرمان ؛ محمدی، حیدر ؛
همایش : الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت » دوره 7؛ 1397/02/19 - 1397/02/20 (11 صفحه - از 2249 تا 2259 )
کلیدواژه ها: برند حلال بازار مسلمانان پیشرفت بازار مسلمانان در جهان