پاییز و زمستان 1394 - شماره 37 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
تشویش نوشتن: مسئله مندی نوشتن در حوزه ی علوم انسانی و اجتماعی در ایران
نویسنده : فاضلی، نعمت الله ؛
(24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها: وجودگرایی نوشتن دانشگاهی سواد دانشگاهی خودروایتگری محققانه خودمردم نگاری
-
گفتمان بینافرهنگی در کتاب فارسی در کاربرد
نویسنده : ابوالحسنی چیمه، زهرا ؛
(29 صفحه - از 25 تا 53 )
کلیدواژه ها: گفتمان بینافرهنگی کتاب درسی فارسی در کاربرد بازنمون مولفه های فرهنگی
-
تحلیل تاریخ تطور جریان روایت ذهنی: الگویی عملی و پیشنهادی روش شناختی برای درس «جریان شناسی نثر معاصر فارسی»
نویسنده : مولودی، فؤاد ؛
(31 صفحه - از 54 تا 84 )
کلیدواژه ها: روایت ذهنی سرفصل های درسی درس نامه دانشگاهی جریان شناسی داستان فارسی مولفه های روایی
-
معیارها و شاخص های تدوین و ارزیابی کتاب های مکالمه ی عربی دانشگاه پیام نور بر اساس اهداف آموزشی وزارت علوم و فناوری
نویسنده : متقی زاده، عیسی ؛ نظری منظم، هادی ؛ محمدی نیا، لیلا ؛
(26 صفحه - از 85 تا 110 )
کلیدواژه ها: دانشگاه پیام نور شاخص های تدوین کتاب های مکالمه عربی اهدف آموزشی وزارت علوم
-
بررسی دیدگاه دانشجویان درباره ی شیوه ی آموزش دروس معارف اسلامی با تأکید بر خصایص جمعیت شناختی آنان (نمونه ی موردی: دانشجویان دانشگاه مازندران)
نویسنده : حلیمی جلودار، حبیب الله ؛
(20 صفحه - از 111 تا 130 )
کلیدواژه ها: یادگیری شیوه آموزش عملکرد استادان متون آموزشی دروس معارف
-
نقد دیوان ها و گزیده های اشعار رودکی منتشر شده در ایران
نویسنده : حیدری، مهدی ؛
(29 صفحه - از 131 تا 159 )