پاییز و زمستان 1396 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم)
-
جریان شناسی تهیه و تدوین کتا بهای زبان انگلیسی تخصصی"سمت" تجربة سه رویکرد مواجهه با مهارت خواندن در قالب متن به مثابة «ابزاری زبانی»، «ابزار انتقال اطلاعات»و«محرک تولید»
نویسنده : ایرانمهر، ابوطالب ؛ داوری، حسین ؛
(25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها: ارزیابی آموزش زبان انگلیسی کتاب درسی انگلیسی برای اهداف دانشگاهی تهیه و تدوین مواد آموزشی
-
تبیین مدل آموزش هنر از طریق پژوهش در دس تساخته ها مبتنی بر ادغام رویکردهای آموزشی؛ مبتنی بر ادغام رویکردهای آموزشی؛
نویسنده : نسرین کاتب، فاطمه ؛ طلایی، مرضیه ؛
(31 صفحه - از 26 تا 56 )
کلیدواژه ها: رویکرد تلفیقی دستساخته ها دستدوزها رویکرد مبتنی بر رشتههای هنر رویکرد پژوهشمحور
-
ضرورت ها، اهداف و رویکردهای درس نامة فارسی عمومی در دانشگاه ها (مطالعة موردی: فارسی عموم پیام نور)
نویسنده : علیقلی زاده، حسین ؛
(25 صفحه - از 57 تا 81 )
کلیدواژه ها: نقد درسنامه فارسی عمومی دانشگاه پیامنور
-
« چون جمع شد معانی » نقد و بررسی کتاب نگاهی تحلیلی به علم بیان
نویسنده : هادی، روح الله ؛
(17 صفحه - از 82 تا 98 )
-
زبان غیرمعیار در فرهنگ درس تنویسی سخن
نویسنده : داوری، حسین ؛
(21 صفحه - از 99 تا 119 )
کلیدواژه ها: کاربرد زبان معیار فرهنگ درستنویسی سخن گرتهبرداری غیرمعیار
-
بررسی شاخ صهای جامعیت و روزآمدی کتاب الجامع فی تاریخ الادب العربی ( الادب الحدیث) با رویکرد تحلیل محتوا
نویسنده : نظری، یوسف ؛ تقوایی فر، کوثر ؛
(20 صفحه - از 120 تا 139 )
کلیدواژه ها: تاریخ ادبیات جامعیت تحلیل محتوا کتاب درسی دوران معاصر روزآمدی