بهار 1388 - شماره 21
-
کتاب درسی: نظریه ها و تجربه ها: جایگاه خطیر علوم انسانی
نویسنده : احمدی، احمد ؛
(12 صفحه - از 9 تا 20 )
کلیدواژه ها: علوم انسانی منابع اجتماعی علوم طبیعی علوم ریاضی وجوه نظری و عملی
-
شاخصهای ارزیابی و نقد کتابهای درسی دانشگاهی
نویسنده : رضی، احمد ؛
(10 صفحه - از 21 تا 30 )
کلیدواژه ها: آموزش عالی برنامهریزی درسی کتاب درسی ارزشیابی متون
-
تبیین معیارهای محتوایی تألیف و تدوین کتابهای درسی دانشگاهی رشته های علوم تربیتی، مشاوره و روان شناسی
نویسنده : جمالی زواره، بتول ؛ نصر، احمد رضا ؛ آرمند، محمد ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛
(19 صفحه - از 31 تا 49 )
کلیدواژه ها: کتاب درسی دانشگاهی ویژگیهای کتاب درسی مطلوب تألیف کتاب درسی محتوای کتاب درسی
-
تحلیل انتقادی منابع دروس آموزش عالی (رویکردها و چالشها)
نویسنده : شعبانی، حسن ؛
(15 صفحه - از 50 تا 64 )
کلیدواژه ها: تحلیل انتقادی نهضت تفکر عصر اطلاعات و منابع چاپی
-
نکاتی چند درباره ویرایش متون درسی
نویسنده : هاجری، حسین ؛
(12 صفحه - از 65 تا 76 )
کلیدواژه ها: ویرایش زبان معیار کتابهای آموزشی
-
نقد و نظر: ضرورت بازنگری سرفصل دروس رشته ادیان و عرفان
نویسنده : معلم، ملیحه ؛
(15 صفحه - از 77 تا 91 )
کلیدواژه ها: بازنگری عناوین درسی سرفصل دروس رشته ادیان و عرفان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه ادیان و مذاهب
-
تأثیر راهبردهای یادگیری در کتب درسی زبان بر میزان فراگیری زبان آموزان
نویسنده : دردی پور، عبدالناصر ؛ حاجی پورنژاد، غلامرضا ؛ مطهری، مسعود ؛
(20 صفحه - از 92 تا 111 )
کلیدواژه ها: راهبردهای یادگیری تألیف مواد درسی سازگار کردن مواد درسی کتب درسی زبان
-
ضرورت تدوین کتاب شناسی موضوعی پایان نامه های دانشگاهی
نویسنده : استاد زاده، زهرا ؛
(14 صفحه - از 112 تا 125 )
کلیدواژه ها: کتابشناسی موضوعی پایاننامه تحصیلی زبانشناسی در ایران نظام اطلاعرسانی علمی