زمستان 1392 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
اثربخشی الگوهای بیانی متن بر درک خواندن
نویسنده : فردوسی پور، عاطفه ؛
(13 صفحه - از 1 تا 13 )
کلیدواژه ها: متن درک خواندن الگوی بیانی
-
ساخت و اعتباریابی مقیاس سنجش مقالات نقد کتاب درسی دانشگاهی
نویسنده : سلیمان زاده نجفی، نیره السادات ؛ اشرفی ریزی، حسن ؛ یارمحمدیان، محمد حسین ؛ شهرزادی، لیلا ؛
(17 صفحه - از 14 تا 30 )
کلیدواژه ها: نقد کتاب درسی دانشگاهی سیاههوارسی
-
ارزیابی نظریههای انسجام و پیوستگی متنی: به سوی چارچوبی برای ارزیابی خوانشپذیری در سطح گفتمان
نویسنده : گلشائی، رامین ؛
(27 صفحه - از 31 تا 57 )
کلیدواژه ها: گفتمان انسجام پیوستگی درک متن خوانشپذیری
-
پژوهش و نگارش منابع علمی در صنعت فرش: رویکرد علمسنجی با تأکید بر سهم ایران
نویسنده : حریری، نجلا ؛ عابدی، هدی ؛
(13 صفحه - از 58 تا 70 )
کلیدواژه ها: ایران علمسنجی صنعت فرش قالی و قالیبافی
-
تبیین ابعاد برنامه درسی پنهان در دروس معارف اسلامی مقطع کارشناسی نظام آموزش عالی
نویسنده : پیری، موسی ؛ نیک پیران، منیره ؛
(16 صفحه - از 71 تا 86 )
کلیدواژه ها: روش تدریس معارف اسلامی برنامه درسی پنهان ارتباط متقابل استاد و دانشجو روابط میانفردی نگرشهای دینی
-
تحلیل کتابسنجی و توزیع موضوعی کتاب در حوزه نظری علوم ورزشی ایران براساس متغیرهای کتابسنجی و جهتگیری موضوعی
نویسنده : موسوی، شیما ؛ رمضانی نژاد، رحیم ؛ ابراهیم پور، مجید ؛
(17 صفحه - از 87 تا 103 )
کلیدواژه ها: کتابهای ورزشی توزیع موضوعی کتاب کتابشناسی ورزشی کتابسنجی ورزشی