تابستان 1393 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
روشهای ارزشیابی کتابهای درسی دانشگاهی، مزایا و محدودیتها
نویسنده : نوریان، محمد ؛
(17 صفحه - از 1 تا 17 )
کلیدواژه ها: کتابهای درسی روشهای ارزشیابی کیفیت کتابهای درسیکتابهای درسی کیفیت کتابهای درسی ارزشیابی کتاب درسی اطلاعات مخاطبان معلمان
-
بررسی تأثیر فونت و رنگ بر یادگیری فهرست کلمات
نویسنده : نجاتی، وحید ؛ ابراهیمی، سارا ؛ شریفیان، مریم ؛
(11 صفحه - از 18 تا 28 )
کلیدواژه ها: رنگ فونت منحنی یادگیری یادگیری آنی یادگیری تأخیریفونت یادگیری تأخیری
-
خاستگاه هنجارها در کتب درسی روانشناسی بالینی
نویسنده : باقری، فریبرز ؛
(27 صفحه - از 29 تا 55 )
کلیدواژه ها: هنجار نابهنجاری بهنجاری کتب درسی روانشناسی بالینیهنجار بهنجاري نابهنجاري کتب درسي روانشناسي باليني روانشناسی روانشناسی بالینی انسان غرب ادراک
-
ضرورت تدوین کتاب فلسفه اسلامی با رویکرد آموزشی
نویسنده : صابری نجف آبادی، ملیحه ؛
(13 صفحه - از 56 تا 68 )
کلیدواژه ها: آموزش فلسفه اسلامی متنخوانی الگوی کتاب درسیفلسفه اسلامی الگوی کتاب درسی فلسفه متن دانشجو کتاب آموزش فلسفه متون درسی
-
طراحی چهارچوبی نظاممند جهت تدوین کتابهای درسی با رویکرد تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات مطالعه موردی: چند کتاب مدیریت عملیات، رشته ام.بی.ای
نویسنده : شیخ، رضا ؛ عباسی طلایی، علی ؛ عباسی، محمد ؛
(21 صفحه - از 69 تا 89 )
کلیدواژه ها: طراحی کتاب درسی تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات بدیهه استقلال بدیهه اطلاعاتطراحی کتاب درسی بدیهه اطلاعات طراحی اطلاعات تدوین کتاب درسی DP کتابهای درسی کیفیت
-
نقد کتاب ارتباطشناسی
نویسنده : همدانی، مصطفی ؛
(27 صفحه - از 90 تا 116 )
کلیدواژه ها: ارتباطات نقد کتاب ارتباطشناسی مهدی محسنیانرادارتباطات مهدی محسنیانراد نقد کتاب خاقانی آزمایش مدل شعر خاقانی پژوهش