Autumn 2015, Volume 5 - Number 2
-
نویسنده : Rashtchi، Mojgan ؛ Laleh، Maryam ؛
(11 صفحه - از 1 تا 11 )
کلیدواژه ها:Deaf ChildrenDynamic AssessmentEnglish writingFilms
-
نویسنده : Ahangari، Saeideh ؛ Amini، Maryam ؛ Ahoura، Touran ؛
(9 صفحه - از 13 تا 21 )
کلیدواژه ها:VocabularyVisual aidsSemantic elaboration
-
نویسنده : Abbasian، Gholam-Reza ؛ Nassirian، Hedieh ؛
(17 صفحه - از 43 تا 59 )
کلیدواژه ها:Iranian State University EFL Entrance ExaminationTest UsefulnessTest Evaluation
-
نویسنده : Keyvanfar، Arshya ؛ Vafaei Khoshkhou، Reyhaneh ؛
(17 صفحه - از 60 تا 76 )
کلیدواژه ها:Error Analysis (EA)TOEFL iBT writingIndependent writing tasksIntegrated writing
-
نویسنده : Janani، Naser ؛ Mohseni، Ahamd ؛
(10 صفحه - از 77 تا 86 )
کلیدواژه ها:Evaluationsummative assessmentFormative assessmentProfessional developmentSETs
-
نویسنده : Abdolahzadeh، Zahra ؛ Sabouri، Hossein ؛
(14 صفحه - از 87 تا 100 )
کلیدواژه ها:TranslationCanonization, Literary interferenceLiterary polysystemModern Persian literature
-
نویسنده : Zolfagharian، Mehdi ؛ Ameri، Alireza ؛
(7 صفحه - از 111 تا 117 )
کلیدواژه ها:cultureOnomatopoeiaSound symbolismInterjectionChildren’s literature