Summer 2021, Volume 11 - Number 4 رتبه A+ (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده : Nasiri Ziba، Farinaz ؛ Golaghaei، Nasim ؛ Saniei، Andisheh ؛ نویسنده مسئول : Hedayat، Neda ؛
(18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:GilakiCorrelationTatiTaleshiAdpositionDryer’s Approach
-
نویسنده مسئول : Eslamieh، Razieh ؛ نویسنده : Mokhtari، Marzieh ؛
(20 صفحه - از 19 تا 38 )
کلیدواژه ها:AcceptabilityshiftAdequacyInitial normscientific verse
-
نویسنده مسئول : Bagheri Masoudzadeh، Azar ؛ نویسنده : Fatehi Rad، Neda ؛
(20 صفحه - از 39 تا 58 )
کلیدواژه ها:Literary TranslationDeforming tendenciesNovel Translation
-
نویسنده مسئول : Gharaei، Zohreh ؛
(19 صفحه - از 59 تا 77 )
کلیدواژه ها:voicefree indirect discourseBakhtinian perspectiveTranslator’s presence
-
نویسنده : Bolghari، Mina ؛ Maftoon، Parviz ؛ نویسنده مسئول : Birjandi، Parviz ؛
(25 صفحه - از 79 تا 103 )
کلیدواژه ها:Rating AccuracyCooperative assessmentCooperative readingSelf- and peer-assessment
-
نویسنده مسئول : Shabani، Karim ؛ نویسنده : Hosseinzadeh، Somayeh ؛
(20 صفحه - از 105 تا 124 )
کلیدواژه ها:Corrective Feedbackgrammatical accuracyInteractive FonFPlanned Preemptive FonFReactive FonF
-
نویسنده : Jamshidipour، Ahmadreza ؛ Aziz Malayeri، Faramarz ؛ نویسنده مسئول : Khalaji، Hamid Reza ؛
(24 صفحه - از 125 تا 148 )
کلیدواژه ها:Writing Skillpeer feedbackPatterns of Pair Interaction
-
نویسنده : Esmaeili Bavili، Mina ؛ Ahour، Touran ؛ نویسنده مسئول : Seifoori، Zohreh ؛
(22 صفحه - از 149 تا 170 )
کلیدواژه ها:IRFclassroom discourseproficiency levelTeaching experienceGraduatedContingent FeedbackGraduated/Contingent Feedback
-
نویسنده : Dastpak، Mehdi ؛ Hadipourfard، Ehsan ؛ نویسنده مسئول : Riasati، Mohammad Javad ؛
(20 صفحه - از 171 تا 190 )
کلیدواژه ها:Computer ModeComputer FamiliarityHigh-stakes Writing TestPaper Mode
-
نویسنده : Lotfi-Khajouei، Marjan ؛ Baharlooei، Roya ؛ Tabatabaei، Omid ؛ نویسنده مسئول : Salehi، Hadi ؛
(20 صفحه - از 191 تا 210 )
کلیدواژه ها:multiple intelligenceOral PerformanceMultiple Intelligence-Based Activities (MIBAs)
-
نویسنده : Shokri، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Khodareza، Mohammad Reza ؛
(12 صفحه - از 211 تا 222 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionDynamic AssessmentPeer-assisted mediationTutor-intervention