-
51.
سخنران : دیواندری، علی ؛ سیف، ول یاله ؛ نویسنده : طیب نیا، علی ؛ کمیجانی، اکبر ؛
مجله:تازه های اقتصاد»شهریور 1395 - شماره 149 (5 صفحه - از 116 تا 120 )
-
52.
نویسنده : دیواندری، علی ؛
مجله:تازه های اقتصاد»پاییز 1394 - شماره 146 (2 صفحه - از 40 تا 41 )
-
53.
نویسنده : دیواندری، علی ؛
مجله:تازه های اقتصاد»بهمن 1397 - شماره 154 (3 صفحه - از -3 تا -1 )
-
54.
نویسنده مسئول : خوشسیما، غلامرضا ؛ نویسنده : رضوی، سید مصطفی ؛ دیواندری، علی ؛ شریعت پناهی، سید مجید ؛
مجله:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»بهار 1397، دوره دهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 35 تا 60 )
کلیدواژه ها:مطالعه موردیتنشبانکنوآوریهای اکتشافینوآوریهای بهرهبردارانهاستراتژی پاسخ به تنش
-
55.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛ نهاوندیان، محمد ؛ آقا زاده، هاشم ؛
مجله:تحقیقات اقتصادی»تابستان 1387 - شماره 83 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 17 تا 40 )
کلیدواژه ها:قیمت نفتتجزیه واریانسعدم تقارنکشورهای صنعتی واردکننده نفتتابع واکنش آنی
-
56.
نویسنده : نیکو کار، غلامحسین ؛ دیواندری، علی ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1388، دوره اول - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 135 تا 151 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهاستراتژی بازاریابی اینترنتیبازار لوازم خانگیاطلاعاتاستراتژیبازاریابیرفتار مصرفکنندگاناینترنتیبازاریابی اینترنتی
-
57.
مصاحبه شونده : دیواندری، علی ؛
مجله:حسابرس»زمستان 1385 - شماره 35 (5 صفحه - از 48 تا 52 )
کلیدواژه ها:اطلاعاتبانکسیستم مدیریت اطلاعاتفناوری اطلاعاتبانک ملتسیستمهای اطلاعاتیمدیران
-
58.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ محمد نبی، پریوش ؛
مجله:کتاب ماه هنر»خرداد و تیر 1380 - شماره 33 و 34 (4 صفحه - از 73 تا 76 )
-
59.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ دلخواه، جلیل ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1384 - شماره 37 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 185 تا 224 )
کلیدواژه ها:مشتریمشتریانسنجش رضایتمندی مشتریرضایتمندی مشتریرضایترضایتمندی مشتریانبانکمدل
-
60.
نویسنده : حجاران، فاطمه ؛ دیواندری، علی ؛ فدایی، داوود ؛ نویسنده مسئول : رادفر، رضا ؛
مجله:اقتصاد مالی»بهار 1401 - شماره 58 رتبه A (دانشگاه آزاد (24 صفحه - از 257 تا 280 )
کلیدواژه ها:مدیریت نوآوریمزیت رقابتی پایدارنوآوری سبزبانکداری سبز