-
1.
نویسنده : کهیاری حقیقت، امین ؛ فیض، داود ؛ آذر، عادل ؛ زارعی، عظیم ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 134 تا 145 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندعملکرد برندمسئولیت اجتماعی شرکت
-
2.
نویسنده : فیض، داود ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1393 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 125 تا 146 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندوفاداری برندتوسعه برندبرنـدارزش ویژه
-
3.
نویسنده : فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛ قزوینی، هادی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 119 تا 140 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندعملکرد برندسیستم خبره فازیجایگاه برندشرمندگی برند مصرف کنندههم خوانی شخصیت برند و مشتریفازیبهبود عملکردبازارBrandعدد فازی مثلثیپژوهشمشتریان
-
4.
طراحی الگوی سلسه مراتبی مدیریت ارزش برند در صنعت خدمات درمانی (مورد مطالعه: بیمارستانهای شهر تهران)
نویسنده : فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛ کهیاری حقیقت، امین ؛
مجله:مدیریت سلامت»پاییز 1395 - شماره 65 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (13 صفحه - از 9 تا 21 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندمدیریت برندالگوی سلسلهمراتبیصنعت خدمات درمانی