زمستان 1398 - شماره 73 رتبه ج (وزارت علوم)
-
طراحی الگوی هویت برند ایران نوشت؛ مجموعه نوشت افزار ایرانی - اسلامی
نویسنده : جعفری هفتخوانی، نادر ؛ نویسنده مسئول : یقینی، محمد ؛
(23 صفحه - از 13 تا 35 )
کلیدواژه ها: هویت برند مدیریت برند نوشت افزار ایرانی |اسلامی ایران نوشت
-
طراحی چارچوبی برای ارتقای تجربه دیجیتالی مشتری در بانکداری اینترنتی
نویسنده مسئول : کریمی، احسان ؛ نویسنده : شامی زنجانی، مهدی ؛ کیماسی، مسعود ؛ حسن زاده، علیرضا ؛
(20 صفحه - از 37 تا 56 )
کلیدواژه ها: سفر مشتری تجربه دیجیتال مشتری نقاط تماس مشتری بانکداری اینترنتی
-
شناسایی عوامل کلیدی موثر بر بروز رفتار ضدمصرف در میان مصرف کنندگان ایرانی
نویسنده : نظریان، محمد ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ حمدی، کریم ؛ نویسنده مسئول : وظیفه دوست، حسین ؛
(22 صفحه - از 57 تا 78 )
کلیدواژه ها: پدیدارشناسی رفتار مصرف کننده ذهنیت مصرف کننده رفتار ضدمصرف عدم مصرف
-
طراحی الگوی جوان سازی برند با نقش استراتژی منابع انسانی برندمحور
نویسنده : موسوی، سیدنجم الدین ؛ مومنی مفرد، معصومه ؛ نویسنده مسئول : تقیپور، صابر ؛
(19 صفحه - از 79 تا 97 )
کلیدواژه ها: منابع انسانی برند جوان سازی برند منابع انسانی برندمحور
-
مطالعه جامع تجربه مشتری با رویکرد تحلیل مضمون: چگونه تجربه عالی برای مشتری ایجاد کنیم؟
نویسنده مسئول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نویسنده : نبی زاده، محمد ؛
(20 صفحه - از 99 تا 118 )
کلیدواژه ها: فرآیند تعالی نقاط تماس تحلیل مضمون تجربه مشتری سفر مشتری
-
طراحی مدل سنجش میزان بهبود عملکرد برند با رویکرد سیستم خبره فازی
نویسنده : فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛ قزوینی، هادی ؛
(22 صفحه - از 119 تا 140 )
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند عملکرد برند سیستم خبره فازی جایگاه برند شرمندگی برند مصرف کننده هم خوانی شخصیت برند و مشتری
-
تاثیر بازاریابی کمین بر دستیابی به اهداف حامیان مالی از طریق توسعه برند
نویسنده : بهاری، صالح ؛ بی نیاز، سید عباس ؛ نویسنده مسئول : نادری نسب، مهدی ؛
(25 صفحه - از 141 تا 165 )
کلیدواژه ها: لیگ برتر فوتبال توسعه برند بازاریابی کمین اهداف حامیان مالی