-
31.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ کوارویی، محمدمهدی ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»بهار 1388 - شماره 80 (12 صفحه - از 91 تا 102 )
-
32.
نویسنده : اعرابی، سید محمد ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار 1384 - شماره 45 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 1 تا 32 )
کلیدواژه ها:صادراتتوسعه صادراتخدماتمدیرمدیریتمشکلات صادرات
-
33.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار 1386 - شماره 53 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 51 تا 78 )
کلیدواژه ها:شرکتهای کوچک و متوسطعملکرد صادراتیاستراتژیصادراتعملکرد صادراتموفقیت صادراتیبازار صادراتیمدیرانبازار
-
34.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1371 - شماره 7 ISC (2 صفحه - از 137 تا 138 )
کلیدواژه ها:طراحیکتابسازمانسازماندهیدیوانسالاری
-
35.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار 1372 - شماره 9 ISC (7 صفحه - از 175 تا 181 )
کلیدواژه ها:طبقهبندى و ارزشیابى مشاغلعضو هیئت علمى دانشگاهکتابمدیرانمدیریت
-
36.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»تابستان 1371 - شماره 6 ISC (4 صفحه - از 173 تا 176 )
کلیدواژه ها:محصولات جدیدمدیرانبازاراستراتژی
-
37.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1386 - شماره 55 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 95 تا 118 )
کلیدواژه ها:فرآیند بین المللی شدنمدلهای مکتب آپ سالامدلهای مبتنی بر نوآوریمدلهای شبکهمدلهای مبتنی بر منابعصادراتتوسعه صادراتشبکهیو
-
38.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ ناصحی فر، وحید ؛ حقیقی، مهدی ؛ بهیار، پدرام ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1395 - شماره 42 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 51 تا 75 )
کلیدواژه ها:نگرشتمایلرفتار مشارکتیخدمات وبسایتنیات-ماجوامع مجازیکاربرمدلرفتارپژوهش
-
39.
نویسنده مسئول : خاشعی ورنامخواستی، وحید ؛ نویسنده : گوهری فر، مصطفی ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ سیف، ولی اله ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1400، دوره یازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 21 تا 40 )
کلیدواژه ها:آیندهدلارنظم پولیبانکداری بین الملل
-
40.
نویسنده : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ لاری، مهناز ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»تابستان 1399 - شماره 58 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 55 تا 79 )
کلیدواژه ها:رفتار خریدقصد خریدبرند لوکسنظریه تجزیه یافته رفتار برنامه ریزی شدهحمایت از کالای ایرانیرفتاربرندهای لوکسمصرفکنندگانکنترل رفتاری ادراکشدهنگرش