-
1.
نویسنده : صمدی، منصور ؛ حسین زاده، علی حسین ؛ نورانی کوتنایی، محمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 93 تا 110 )
کلیدواژه ها:رضایت ارتباطیتاکتیکهای بازاریابی ارتباطیفروشگاههای زنجیرهایرفتار خرید مشتریانمشتریرفتار خرید مشتریارتباطاتمشتریان
-
2.
نویسنده : نورانی کوتنایی، محمد ؛ محمد شفیعی، مجید ؛ نویسنده مسئول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 2 ISC (32 صفحه - از 151 تا 182 )
کلیدواژه ها:تئوری داده بنیادتجربه خریدبرند فروشگاهیرقابت پذیریمحرکهای محیطی
-
3.
نویسنده : نورانی کوتنایی، محمد ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ نویسنده مسئول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1400 - شماره 27 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 15 تا 44 )
کلیدواژه ها:عشق به برندارزش درک شده برندمحرکهای محیطیرقابت پذیری برند خرده فروشیبرنـدهـاخـردههــا
-
4.
نویسنده : نورانی کوتنایی، محمد ؛ محمد شفیعی، مجید ؛ نویسنده مسئول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره جدید - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 13 تا 40 )
کلیدواژه ها:تجربه خریدبرند فروشگاهیمحرکهای محیطیرقابت پذیری برند فروشگاهیفروشگاهمشتریمشتریانرقابتیدلبستگیرقابتپذیریپژوهش