پاییز 1400 - شماره 27 رتبه الف (وزارت علوم)
-
نویسنده : نورانی کوتنایی، محمد ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ نویسنده مسئول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛
(30 صفحه - از 15 تا 44 )
کلیدواژه ها:عشق به برندارزش درک شده برندمحرکهای محیطیرقابت پذیری برند خرده فروشیبرنـدهـاخـردههــا
-
نویسنده : زاهدی پور، محمد ؛ خدایاری، بهناز ؛ رهنمای رودپشتی، فریدون ؛ نویسنده مسئول : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
(40 صفحه - از 45 تا 84 )
کلیدواژه ها:مشتریانوفاداری مشتریانسازمان تامین اجتماعیروش نظریه داده بنیادمشـتریهـاوفـاداری مشـتریوفــاداری مشــتری
-
نویسنده مسئول : شاه آبادی، ابوالفضل ؛ نویسنده : مرادی، علی ؛ حسینی منزه، سیدمحمود ؛
(30 صفحه - از 85 تا 114 )
کلیدواژه ها:برند ملیریسک اقتصادیریسک مالیریسک سیاسیهــاریسـک
-
نویسنده مسئول : رنگریز، حسن ؛ نویسنده : علی دوست، فرحناز ؛ زیب ارزانی، معصومه ؛
(32 صفحه - از 115 تا 146 )
کلیدواژه ها:شرکتهای دانشبنیانهوش کسب و کاردارایی های هوش کسب و کارقابلیتهای هوش کسب و کارهـوش کسـب وکـارهــوش کســب وکــار
-
نویسنده : حمیدی، سارا ؛ بهزادی، محمدحسن ؛ نویسنده مسئول : حمدی، کریم ؛
(52 صفحه - از 147 تا 198 )
کلیدواژه ها:بحران برندبرند گریزیعدم علاقه به برندرد هژمونی برندبرند ستیزیبرنـدهـاهــابـابرنــدبــابـهبــه
-
نویسنده مسئول : رحیمی کلور، حسین ؛ نویسنده : دهقانی قهنویه، عادله ؛
(32 صفحه - از 199 تا 230 )
کلیدواژه ها:حمایت اجتماعینوع دوستیهمآفرینی ارزش برندادراک مصرفکننده از برند اخلاقیکیفیت ارتباطات در کروناادراکبرنــدبــر